ملکه انگلیس دونالدترامپ را به سخره گرفت

ملکه انگلیس که برای ساخت مستند با یک مستندساز مشهور انگلیسی مصاحبه می‌کرد رئیس‌جمهور آمریکا را تمسخر کرد.

ملکه انگلیس دونالدترامپ را به سخره گرفت

به گزارش هشت دی،به نقل از دیلی میل، ملکه الیزابت در صحبت هایش با «دیوید اتنبرو» مستندساز معروف انگلیسی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را مسخره کرد. اتنبرو و ملکه الیزابت برای ساخت یک برنامه مستند برای شبکه «آی تی وی» در باغ‌های کاخ باکینگهام   قدم زدند و گفتگو کردند.

گفته می‌شود ملکه الیزابت پس از تماشای یکی از مستند‌های اتنبرو به نام «سیاره آبی ۲» درباره خطراتی که اقیانوس‌ها را تهدید می‌کند به کارکنان کاخش دستور داد استفاده از مواد پلاستیکی را متوقف کنند.

وقتی که ملکه الیزابت و اتنبرو در حال قدم زدن بودند یک بالگرد از بالای سرشان عبور کرد. ملکه که از صدای بالگرد ناراحت شده بود، گفت: «چرا هر وقت حرف می‌زنیم آن‌ها مدام در رفت و آمد هستند؟ مثل رئیس جمهور ترامپ یا اوباما».

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است در پاییز پیش رو از انگلیس بازدید کند.

اتنبرو از ملکه الیزابت درباره علاقه اش به گیاهان و دلیل فراوانی گل‌ها در باغ هایش پرسید و ملکه که بسیار شوخ طبع است، گفت: «از آنجایی که هدیه دادن به من کار سختی است هر کسی که قصد دارد هدیه‌ای به من بدهد گل یا درخت انتخاب می‌کند که بسیار هم خوب است».

ملکه انگلیس گفت از ۱۴۰۰ درختی که در کاخ باکینگهام وجود دارند از شاه بلوط هندی متنفر است، چون خار‌های زیادی دارد.

ملکه الیزابت همچنین از کسانی که اجازه نمی‌دهند بچه‌ها با درخت شاه بلوط، بازی «کُنکرز» انجام دهند، انتقاد کرد. او گفت: این بازی قدیمی یک مبارزه کوچک است و آسیب زیادی نمی‌زند.

منبع: برنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه