نماینده بندرانزلی تاکید کرد

لزوم خارج شدن تولید از انحصارگرایی/ بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید نقش مهمی دارند

نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید بر لزوم خارج شدن تولیدات داخل از انحصارگرایی تاکید کرد.

لزوم خارج شدن تولید از انحصارگرایی/ بانک‌ها در افزایش کیفیت تولید نقش مهمی دارند

به گزارش هشت دی، حسن خسته بند  در رشت با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها با تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار سال اظهار کرد: با کنار نشستن و نظاره‌گر بودن بانک‌ها نمی‌توان از کالای ایرانی حمایت کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه بانک‌ها باید کمک کنند تا تولیدکنندگان خود را به‌روز کنند افزود: بانک‌ها در بروز کردن فناوری‌های عرصه تولید و کیفیت آن نقش به سزایی دارند و باید عملاً وارد میدان شوند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدکننده ایرانی نباید محصولی تولید کند که مصرف‌کننده متضرر شود گفت: برخی از عرصه‌های تولید همچون خودروسازی در کشور نیازمند توسعه در فناوری و ارتقا کیفیت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره بر انحصاری بودن صنعت خودروسازی و لزوم خروج از این وضعیت بیان کرد: نباید به بهانه تولید داخلی بودن خودروسازان به جان و مال مردم بیفتند و به آن‌ها ضربه وارد کنند.

خسته بند بر خودداری کردن تولیدکنندگان از شعار سال تاکید کرد و گفت: نباید تولیدکنندگان محصولی بی‌کیفیت بسازند و به بهانه اینکه تولید داخل است نارضایتی مردم را فراهم کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه