نماینده مردم رشت در مجلس:

چرا دولت بازار ارز را مدیریت نمی‌کند/ این تغییرات به هیچ وجه اقتصادی نیست

نماینده مردم رشت در مجلس مسائل روانی را دلیل افزایش قیمت ارز توصیف کرد و گفت: متأسفانه هیچ‌وقت روشن نشده که چرا وزیر اقتصاد، بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت فضای پیش‌آمده را مدیریت نمی‌کنند.

چرا دولت بازار ارز را مدیریت نمی‌کند/ این تغییرات به هیچ وجه اقتصادی نیست

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی  با اشاره به افزایش نرخ ارز در کشور اظهار کرد: یک‌بار به وزیر اقتصاد و دارایی نسبت به افزایش نرخ ارز هشدار دادم و بازهم بر اصرار خود تأکید دارم.

وی بابیان اینکه افزایش نرخ ارز در کشور با این شتاب به‌هیچ‌وجه مربوط به فاکتورهای اقتصادی نیست افزود: عامل اصلی افزایش افسارگسیخته نرخ ارز و حباب ایجادشده ۱۰۰ درصد مسائل روانی در جامعه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نرخ به‌دست‌آمده در کشور بیش از ارزی است که از کشور خارج می‌شود گفت: با وضعیت فعلی که نرخ ارز در کشور دارد، افزایش نرخ آن ابهام‌برانگیز است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با بیان اینکه به هر دلیلی مردم به خرید نرخ ارز و دلار هجوم آورده‌اند خاطرنشان کرد: متأسفانه هیچ‌وقت روشن نشده که چرا وزیر اقتصاد، بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت فضای پیش‌آمده را مدیریت نمی‌کنند.

حسنی با اشاره به مثبت بودن تراز ارز در کشور افزود: شتابی که امروزه در نرخ ارز شاهد آن هستیم به‌هیچ‌وجه اقتصادی نیست چون عرضه و تقاضا در نرخ ارز گویای مباحث دیگری است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه