تشریح جزئیات اعدام قاتل اهورا سه‌ساله از زبان رئیس‌کل دادگستری گیلان

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان از جزئیات اجرای حکم قصاص قاتل اهورای سه‌ساله در رشت خبر داد.

تشریح جزئیات اعدام قاتل اهورا سه‌ساله از زبان رئیس‌کل دادگستری گیلان

به گزارش ۸دی، احمد سیاوش‌پور امروز از اجرای حکم قصاص قاتل اهورای سه‌ساله خبر داد و اظهار کرد: حکم قصاص قاتل اهورای سه ساله صبح امروز در زندان مرکزی رشت به اجرا درآمد.

وی با اشاره به جزئیات پرونده قاتل اهورا افزود: ۲۲ مهرماه سال گذشته کودکی ۳ ساله به نام اهورا پس از آزار و اذیت توسط ناپدری به قتل رسید.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان گفت: ناپدری اهورا پس از آزار و اذیت جسمی وی سر این طفل سه ساله را به دیوار می‌کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت  می‌کند.

وی با اشاره به نظر پزشکی قانونی در پی این قتل گفت: پزشکی قانونی علت تامه فوت را عوارض ناشی از خونریزی مغزی تشخیص داده بود.

سیاوش‌پور با بیان اینکه پرونده قتل اهورای سه ساله پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست در دادسرا به دادگاه کیفری یک استان گیلان ارسال شد خاطرنشان کرد: شعبه سه دادگاه کیفری یک استان در تاریخ ۱۶ آذر سال گذشته قاتل را به قصاص نفس محکوم کرد که این حکم در تاریخ سوم بهمن همان سال مورد تأیید دیوان عالی کشور نیز قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان افزود: حکم قصاص قاتل اهورا پس از انجام تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضائیه سحرگاه امروز در زندان مرکزی رشت به اجرا درآمد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه