بخشدار جدید دیلمان معرفی شد

پس از چندین ماه گمانه زنی، حسین یکتا اشکجهان پهلو به صورت رسمی کار خود را در سمت بخشدار دیلمان آغاز کرد.

بخشدار جدید دیلمان معرفی شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، پس از چندین ماه گمانه زنی، حسین یکتا اشکجهان پهلو به صورت رسمی کار خود را در سمت بخشدار دیلمان آغاز کرد.

سایت درسیاهکل در مهرماه سال گذشته خبری مبنی بر اینکه (حسین یکتا که بزرگ شده روستای لیش و کارمند فرمانداری لاهیجان است قرار است تا جایگزین کیهان آقایی بخشدار دیلمان بشود.) منتشر کرده بود.

البته موضوع جایگزینی یکتا با آقایی قبل از آن نیز مطرح شده بود که این گفته در برخی از مواقع از سوی برخی از افراد رد می شد و برخی دیگر نیز به صورت قاطع آن را تأیید می کردند. تا اینکه سرانجام در روزهای گذشته خبر قطعی شدن حکم ریاست بخشداری دیلمان وی صادر شد.

aghaei_yekta_deylaman_dar_siahkal_1

در این مراسم امام جمعه و فرماندار سیاهکل و تعدادی از مسئولین بخش دیلمان و شهرستان سیاهکل و معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان نیز حضور داشتند.

یکتا از ۲۵ سال قبل کار خود را در وزارت کشور آغاز کرد.

مسئول انجمن اسلامی روستای لیش، عضو شورای اسلامی روستای لیش شهرستان سیاهکل، دهدار دهستان لیل شهرستان لاهیجان، مسئول امور شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان لاهیجان و آخرین مسئولیت وی نیز مسئول دفتر فرماندار لاهیجان بوده است.

کیهان آقایی نیز ۳۱ سال سابقه خدمت دارد و از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۸۷ از سپاه پاسداران مأمور به خدمت در وزارت کشور شد و مسئولیت بخشداری دیلمان را برعهده گرفت.

آقایی قبل از این فرمانده حوزه شهری سپاه ناحیه سیاهکل و اداری کارگری سپاه آستانه اشرفیه بوده است.

گفتنی است که حکم یکتا برای بخشداری دیلمان در تاریخ یکم فروردین ماه ۹۳ صادر شده بود و امروز تحویل وی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
با سلام بخشدار محترم دیلمان بعلت تلاش فراوان برای پیگیری راه مسدود شده اجدادی بیش از 80 درصد کشاورزهای اروشکی کمال تشکر را دارم لذا از حضرتعالی استدعا دارم با یاری خداوند متعال کماکان همچون سابق از بازگشایی راه همکاری لازم را داشته باشید
در حاشیه