مسئولان برای برخورد جدی با مفسدان اقتصادی تعارف را کنار بگذارند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌ گفت:‌ مسئولان برای برخورد جدی با مفسدان اقتصادی تعارف را کنار بگذارند.

مسئولان برای برخورد جدی با مفسدان اقتصادی تعارف را کنار بگذارند

به گزارش هشت دی،محمود شکری در رشت بر تقویت اراده ملی جهت رسیدن به استقلال اقتصادی و توسعه تأکید کرد و اظهار داشت:‌ پاکسازی تفکرات ناصوابی که در جهت نقش‌آفرینی مخرب و ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور هستند کار سختی نیست و نیاز به بسیج همگانی و اراده‌های قوی دارد.

نماینده مردم تالش،‌ رضوانشهر و ماسال در مجلس خاطرنشان کرد:‌ در مسیر برخورد با عوامل ایجاد نابسامانی‌های اقتصادی اگر برخی مقامات دست از حمایت از این عناصر مفسد بردارند همین ملت همیشه در صحنه انقلابی می‌توانند با شناسایی و معرفی آنان درس خوبی به تمام خائنان بدهند.

وی بر لزوم مبارزه قاطعانه با آقازاده‌ها و عوامل وابسته به قدرت اشاره کرد و ابراز داشت:‌ انتظار داریم قوه قضائیه در جهت حمایت از نظام و تحقق خواست عمومی مردم با دانه درشت‌ها و کسانی که با این‌ افراد خائن و فاسد هم‌دست هستند برخورد محکم و بسیار قاطعانه‌ای داشته باشد.

‌شکری به ورود کالای قاچاق به کشور و آثار مخرب آن بر اقتصاد نیز اشاره کرد و بیان داشت:‌ کسانی که در داخل کشور دست به چنین اعمال پلیدی زده و در راستای اهداف سودجویانه خود انواع کالاهای قاچاق را به کشور وارد می‌کنند در حقیقت خیانتکار هستند و باید به‌شدت مجازات شوند.

‌نماینده تالش،‌ رضوانشهر و ماسال در مجلس با تأکید بر نقش و وظیفه خطیر قوه قضائیه عنوان کرد:‌ انتظار داریم برخوردهای جدی و شدید از سوی قوه قضائیه نه‌تنها ‌با واردکنندگان اقلام قاچاق بلکه شامل افرادی که با دور زدن قانون اقدام به وارد کردن کالا از مبادی رسمی کشور می‌کنند نیز بشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این موضوع که همه باید در کشور تابع قانون باشند گفت: برخورد با‌ برخی عناصر داخلی که با حرکت‌های اقتصادی مخرب به ریشه تولید ملی لطمه وارد می‌کنند علاوه بر اعتمادسازی عمومی در جامعه، حجت را بر سایر کسانی که قصد ورود به چنین فضاهایی دارند تمام می‌کند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه