به مدیران شهرستان حکم نمی کنم اما اگر یارانه ها در زندگی آنان تاثیری ندارد انصراف دهند

فرماندار رودبار از آمادگی ادارات رودبار برای فراهم کردن زمینه نام نویسی مردم برای فاز دوم هدفمندی خبر داد و گفت: در دولت راستگویان که می خواهند با صداقت با مردم برخورد کنند امیدواریم مردم با پر کردن صحیح فرم اجرای هدفمندی دولت را یاری کنند.

به مدیران شهرستان حکم نمی کنم اما اگر یارانه ها در زندگی آنان تاثیری ندارد انصراف دهند

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از زیتون خبر، سید محمد احمدی در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها، که با حضور جمعی از مسئولان در دفتر فرماندار رودبار برگزار شد، ضمن گرامیداشت سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: ایران از جمله کشورهای در حال توسعه است که دارای منابع خدادادی بسیاری است.

وی افزود: ایران جزء معدود کشورهایی است که در مصرف انرژی بالاترین آمارها را به خود داده است بگونه ای که اگر مصرف انرژی در کشورهای اروپایی هر ۴۵ سال دوبرابر می شود الین مقدار در ایران هر ۱۲ سال است.

نماینده عالی دولت در رودبار، با بیان اینکه دولت از ابتدای هدفمندی تا کنون ۱۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت کرده است، ابراز کرد: به اندازه ۶ سال کار عمرانی یارانه نقدی به مردم پرداخت شده است.

به گفته با ادامه این روند هیچ پولی برای تامین اعتبار پروژه های عمرانی باقی نمی ماند و تنها باید حقوق ها پرداخت شود.

احمدی با بیان اینکه مرحله اول اجرای طرح هدفمندی نتوانست باید و شاید ها را در اذهان مردم بوجود بیاورد، متذکر شد: از ۲۰ فروردین ماه مرحله دوم اجرای طرح هدفمندی آغاز خواهد شد و نسبت به تحقق آن وظیفه داریم.

وی ادامه داد: هم اکنون در کشور ۷۵ هزار پروژه نیمه تمام است که برای تکمیل آن ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز مند است.

فرماندار رودبار بیان کرد: به مدیران شهرستان حکم نمی کنم اما اگر یارانه ها در زندگی آنان تاثیری ندارد از دریافت مبلغ یارانه انصراف دهند.

وی اضافه کرد: با مدیران همدل و همفکری که در شهرستان رودبار وجود دارد مرحله دوم هدفمندی با کمترین آسیب در رودبار اجرایی می شود.

 احمدی، از آمادگی ادارات رودبار برای فراهم کردن زمینه نام نویسی مردم برای فاز دوم هدفمندی خبر داد و گفت: در دولت راستگویان که می خواهند با صداقت با مردم برخورد کنند امیدواریم مردم با پر کردن صحیح فرم اجرای هدفمندی دولت را یاری کنند.

وی نظارت و کنترل دقیق بربازار را از برنامه های در دستور کار عنوان نمود و گفت: شیب قیمت ها در فاز دوم هدفمندی ملایم خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
یعنی [...] که تا الان یارانه میگرفتید با این همه حقوق ومزایی که داشتید منم اگه فرماندار بودم حتما انصراف میدادم ما کهنه کردیم این سیاه بازی هارو
در حاشیه