دستگیری روحانی اهوازی آمربه معروف و ناهی از منکر

در پی تذکر این روحانی اهوازی این دختر و پسر طی تماسی با مامورین پلیس خواستار برخورد با این آمربه معروف وناهی ازمنکر می شوندمامورین پلیس نیز بدون توجه به منکر صورت گرفته توسط دختروپسر جوان ،طلبه اهوازی را بازداشت و به نزدیکترین کلانتری مربوطه منتقل می کنند

دستگیری روحانی اهوازی آمربه معروف و ناهی از منکر

به گزارش ۸دی نیوز، شب گذشته در یک حادثه تاسف بار روحانی جوانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرده بود توسط پلیس۱۱۰  دستگیر شد.
ماجرا از این قرار است که  یکی از روحانیون اهوازی که در مسیر بازگشت از حوزه علمیه قرار داشت با مشاهده اقدام منکر و شنیع یک دختر و پسر در کنار شلوغترین پارک اهواز  و در انظار عمومی، اقدام به تذکر لسانی و نهی ازاین اقدام زننده می کند.
در پی تذکر  روحانی اهوازی این دختر و پسر  طی تماسی با مامورین پلیس  خواستار برخورد با این آمربه معروف  وناهی ازمنکر می شوند.
مامورین پلیس نیز بدون توجه به منکر صورت گرفته توسط دختر و پسر جوان، طلبه اهوازی  را بازداشت و به نزدیکترین کلانتری مربوطه منتقل می کنند.
پس از دستگیری این روحانی جوان تعدادی از طلاب اهوازی اقدام به تجمع در مقابل کلانتری کرده و خواستار آزادی این آمر به معروف می شوند که با برخورد نه چندان مناسب نیروهای انتظامی متفرق می شوند.
گفتنی است پس از اطلاع برخی از دلسوزان ومقامات ارشد انتظامی اهواز این طلبه اهوازی آزاد می شودولی متاسفانه  این روحانی با تشکیل پرونده در دادگاه مواجه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید سجاد
ببینید کار به کجا رسیده... وای بر این مسئولین
در حاشیه