با ۴ پیروزی و یک شکست؛

نایب قهرمانی محجوب در جودو جایزه بزرگ آنتالیا

نماینده سنگین وزن جودوی ایران به نشان نقره رقابت‌های گرندپری (جایزه بزرگ) آنتالیا دست یافت.

نایب قهرمانی محجوب در جودو جایزه بزرگ آنتالیا

به گزارش ۸دی، به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش؛ آخرین روز از سومین مرحله رقابت های جودو گرندپری در سال ۲۰۱۸ در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد که جواد محجوب نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم ایران به نشان نقره این رقابت ها دست یافت.
محجوب در گام نخست حریف ازبکستانی خود را در ۵۶ ثانیه ایپون کرد، سپس جودوکار کوبایی را در زمان کمتر از سه دقیقه با ایپون شکست داد. محجوب سومین پیروزی خود را با ضربه فنی مقابل حریف برزیلی در نیمه نهایی رقم زد و در زمانی کمتر از ۲ دقیقه، دیگر جودوکار از برزیل را مغلوب کرد و فینالیست شد.
جواد محجوب در فینال مغلوب قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۱۷ از کشور روسیه شد و بر سکوی دوم ایستاد.
همچنین محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را با امتیاز ایپون از پیش رو برداشت، سپس در گام دوم بر نماینده انگلستان پیروز شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب حریفی از جمهوری آذربایجان شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این مرحله ابتدا جودوکاری از کوزوو را ایپون کرد و با پیروزی مقابل حریف برزیلی به مدال برنز رسید.
سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم نفر دوم رنکینگ جهانی هم با شکست از حریف گرجستانی در دور نخست رقابت ها حذف شد.
اما در وزن ۶۰- کیلوگرم علی قلی پوربا ۲ پیروزی مقابل جودوکاران افغانستان و قرقیزستان در مرحله سوم مغلوب جودوکاری از روسیه شد و در جدول شانس مجدد هم با قبول شکست مقابل حریف چین تایپه ای به عنوان هفتمی رسید.
در وزن۶۶- کیلوگرم علیرضا خجسته حریفی از مونته نگرو را برد اما در ادامه مغلوب نماینده گرجستان شد و در همین وزن قاسم نوری زاده بعد از برد حریف عراقی در دومین دور رقابت ها از جودوکار مولداوی شکست خورد.
وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم در دور نخست نتیجه را به جودوکاری از برزیل واگذار کرد، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم مغلوب جودوکاری از مونته نگرو شد، حمیدرضا سجادی فرد دیگر جودوکار کشورمان در این وزن ابتدا حریفی از اسلواکی را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و در ادامه مغلوب جودوکار یونانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه