سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:

مردم ایران با خرید کالای خارجی به فلج شدن چرخ‌های اقتصاد کشور کمک می‌کنند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حمایت همه‌جانبه از کالای ایرانی را باعث رونق گرفتن چرخ کارخانه‌ها و به دنبال آن ایجاد فرصت‌های جدید شغلی دانست و گفت: مردم ایران با خرید کالاهای خارجی و کالاهای مشابه تولید داخل به فلج شدن چرخ‌های اقتصاد کشور کمک می‌کنند.

مردم ایران با خرید کالای خارجی به فلج شدن چرخ‌های اقتصاد کشور کمک می‌کنند

به گزارش ۸دی، ولی داداشی  با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ تحت‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: خطاب مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال تمام آحاد جامعه و در رأس امور مسئولین است.

وی تحقق شعار سال ۹۷ را در صورت استفاده از کالای ایرانی دانست و تصریح کرد: مردم ایران استفاده از کالای خارجی را کلاس می‌دانند و تا این طرز فکر اصلاح نشود شعار حمایت از کالای ایرانی ممکن است به سرنوشت سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دچار شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پرداخت تسهیلات با نرخ بانکی بالا را از موانع پیش‌روی تحقق شعار سال ۹۷ دانست و بیان کرد: دولت با پرداخت این تسهیلات نه‌تنها از کالای ایرانی حمایت نمی‌کند، بلکه در تلاش است تا کمر تولیدکنندگان کالای داخلی را خرد کند.

داداشی حمایت همه‌جانبه از کالای ایرانی را باعث رونق گرفتن چرخ کارخانه‌ها و به دنبال آن ایجاد فرصت‌های جدید شغلی دانست و گفت: مردم ایران با خرید کالاهای خارجی و کالاهایی که مشابه آن در کشور تولید می‌شود باعث خروج ارز از کشور و فلج شدن چرخ‌های اقتصاد کشور می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی نمایندگان مجلس در تحقق شعار سال ۹۷ افزود: مجلس در حمایت از کالای ایرانی بسترها را فراهم کرده و در تلاش است تا موانع پیش‌روی تولیدکنندگان کالای داخلی به حداقل ممکن برسد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه