فرماندار شهرستان آستارا خبر داد

اقامت بیش از یک‌میلیون گردشگر نوروزی در آستارا

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر و فرماندار شهرستان آستارا گفت: از ۲۵ اسفندماه سا ۹۶ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ بیش از ۲۶۲ هزار دستگاه خودرو وارد این شهرستان شد که درمجموع تعداد گردشگران نوروزی واردشده به شهرستان آستارا بیش از یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر برآورد شده است.

اقامت بیش از یک‌میلیون گردشگر نوروزی در آستارا

به گزارش هشت دی، یونس رنجکش در آستارا اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه سا ۹۶ تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۷ بیش از ۲۶۲ هزار دستگاه خودرو وارد این شهرستان شد که درمجموع تعداد گردشگران نوروزی واردشده به شهرستان آستارا بیش از یک‌میلیون و ۵۰ هزار نفر برآورد شده است.

وی ورود این تعداد گردشگر را بر اساس آمارهای دریافتی از میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و نیروی انتظامی شهرستان آستارا دانست و گفت: در طول تعطیلات نوروز ظرفیت بیش از ۹۰ تا ۱۰۰ درصد هتل‌ها و مراکز اقامتی این شهرستان پر شده بود.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه در طول تعطیلات عید امسال بیش از ۶۳ هزار تردد مرزی از مرز زمینی این شهرستان صورت گرفته است افزود: شمار گردشگران خارجی که بیشتر از جمهوری آذربایجان بودند نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

رنجکش با قدردانی از تمام عوامل مدیریت خدمات سفر شهرستان آستارا گفت: با توجه به اقدامات خوب و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نوروز ۹۷ هیچ‌گونه حادثه خاصی گزارش نشد و رضایت‌مندی گردشگران نوروزی نیز از خدمات ارائه‌شده به‌طور کامل فراهم ‌شده بود.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مدارس، زائرسراها و کمپ‌های اقامتی نیز در کنار هتل‌ها و میهمان سراها پذیرای اسکان گردشگران نوروزی در این شهرستان بودند بیان کرد: در مدارس، زائرسراها و کمپ‌های اقامتی نیز بیش از ۲۵۰ هزار نفر از گردشگران اسکان داده‌ شده بودند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه