حذف یوز ایرانی از پیراهن تیم ملی فوتبال قطعی نیست

درحالی که رئیس فدراسیون فوتبال از حذف یوز ایرانی از روی پیراهن‌های تیم ملی خبر داده بود، اما هنوز حذف آن قطعی نیست.

حذف یوز ایرانی از پیراهن تیم ملی فوتبال قطعی نیست

به گزارش ۸دی، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار روسیه و عربستان سعودی آغاز می شود که تیم ملی ایران در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، پرتغال و اسپانیا همگروه است و باید در نخستین دیدار، ۲۵ خرداد با شاگردان رنار در مراکش دیدار کند.

یوزپلنگ ایرانی که از چندسال قبل به عنوان نماد تیم ملی فوتبال روی پیراهن شاگردان کی روش نقش بسته بود، از اهمیت ویژه ای برای فوتبال دوستان برخورد دار بود و از قبل هم طبق برنامه ریزی ها قرار بود روی پیراهن های تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم نقش ببندد اما مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه ۹۰ اعلام کرد که طرح یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی حضور ندارد.

آدیداس، قرار است پیراهن هایی را برای تیم ملی تولید کند که کار تعریق هوا را انجام می دهد و برای فوتبالیست ها مهم است اما حضور یوز ایرانی می تواند این کار را مختل کند و به همین دلیل بود که پس از بررسی کارشناسان، رئیس فدراسیون در برنامه ۹۰ اعلام کرد که نقش یوز روی پیراهن تیم ملی قرار ندارد اما صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: حذف نقش یوزپلنگ ایرانی روی پیراهن های تیم ملی قطعی نیست و درحال بررسی آن هستیم. مسئولان آدیداس از حضور یوز روی پیراهن، اشتباه فنی گرفته اند که درحال پیگیری هستیم تا راه حلی برای آن پیدا کنند و اگر این اتفاق رخ دهد، یوز ایرانی روی پیراهن های تیم ملی نقش می بندد.

او افزود: نظر کادرفنی و بدنسازهای تیم ملی هم درباره بودن یا نبودن یوز مهم است و باید منتظر نقطه نظرات آنها باشیم اما تاکنون چیزی قطعی نشده است و به زودی به صورت قطعی خبر آن را اعلام می کنیم.

گفتنی است، یوز ایرانی قرار بود مانند گذشته روی پیراهن های تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار بگیرد که مهدی تاج، از حضور نداشتن این نقش روی لباس های تیم ملی خبر داده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه