مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا:

بیش از ۵ تن مواد غذایی فاسد در آستارا امحا شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با بیان اینکه از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری یک‌هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفت گفت: در قالب این تعداد بازرسی، پنج‌هزار و ۳۹۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و امحا شد.

بیش از ۵ تن مواد غذایی فاسد در آستارا امحا شد

به گزارش هشت دی؛شهرام حسین‌نژادی در آستارا اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری در قالب طرح تشدید سلامت نوروزی یک‌هزار و ۱۶۹ مورد بازرسی از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه در قالب این تعداد بازرسی، پنج‌هزار و ۳۹۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد (بیش از پنج‌تن) کشف و امحا شد تصریح کرد: در این راستا، ۲۱ مختلف عرضه‌کننده مواد غذایی فاسد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و ۱۱۸ نفر از متخلفین نیز اخطار دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در ۳۰ روز اخیر، با ۲۵۵ نفر از دست‌فروشان دوره‌گرد برخورد شده است بیان کرد: نمونه‌برداری از آب‌های آشامیدنی شهری، روستایی و بازرسی‌های مشترک از اماکن عرضه مواد غذایی از دیگر اقدامات انجام‌شده در قالب طرح تشدید سلامت نوروزی بود.

حسین‌نژادی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروز سه‌هزار و ۵۸۹ نفر از مددجویان به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا مراجعه کرده‌اند گفت: از این تعداد مراجعه‌کننده به دوهزار و ۹۷۸ نفر به‌صورت سرپایی و به ۶۱۱ نفر به‌صورت بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان، خدمات درمانی ارائه شده است.

وی در بخش فویت‌های پزشکی تعداد مأموریت‌های اورژانس ۱۵۵ در طول تعطیلات نوروز را ۱۳۳ مورد و تعداد خدمات ارائه‌شده به حادثه‌دیدگان تصادفات جاده‌ای را ۲۲ نفر دانست و افزود: در این مدت علاوه‌بر خدمات‌دهی به حادثه‌دیدگان تصادفات جاده‌ای به ۱۱۱ نفر نیز امدادرسانی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره به تولد نخستین نوزاد استان گیلان دو دقیقه پس از تحویل سال نو آن‌هم به‌صورت طبیعی در بخش زایشگاه بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان گفت: تاکنون تعداد متولدین سال جدید به ۳۳ نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه