پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه گیلان به امام جمعه جدید رشت

حجت الاسلام حسین انصاری مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران استان گیلان در پی انتصاب حجت الاسلام رسول فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت پیام تبریکی صادر کرده است.

پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه گیلان به امام جمعه جدید رشت

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حسین انصاری مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران استان گیلان در پی انتصاب حجت الاسلام رسول فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت پیام تبریکی صادر کرده است.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند، حضرت آیت الله حاج آقای فلاحتی (دامت توفیقاته)

نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و احترام، عنایت خاصه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در انتصاب شایسته جنابعالی به سمت “نماینده ولی فقیه در استان گیلان” که نشان از تعهد، لیاقت و تجارب ارزشمندتان می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان گیلان در کنار مردم شجاع و انقلابی، و جوانان مومن و باانگیزه استان، جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، اعتلای جایگاه حوزه های علمیه گیلان و همکاری خالصانه و صمیمانه با نهاد نمایندگی ولی فقیه را وظیفه خود می دانیم و آماده هرگونه همکاری خواهیم بود.

امید است با استعانت از خداوند متعال، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا ‌له‌ الفداء) و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راه خدمت  به مردم این استان همواره سربلند و پیروز باشید.

 

حسین انصاری

مدیر حوزه های علمیه برادران و خواهران استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه