وکیل پدر مقتول خبر داد ؛

قاتل اهورا ۲ ساله بامداد سه شنبه اعدام می شود

بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول گفت : قاتل اهورا دوساله بامداد سه شنبه در زندان لاکان رشت به دار مجازات آویخته خواهد شد .

قاتل اهورا ۲ ساله بامداد سه شنبه اعدام می شود

به گزارش ۸دی، مطلقه یک کودک ۲ ساله بعد از تجاوز به این پسر بچه او را در رشت به قتل رساند.

این حادثه تلخ ۲۲مهرماه سال گذشته در خیابان لاکانی رشت درحالی لو رفت که همسایه ها صدای فریاد و جیغ کودک معصوم را شنیده و به خانه کودک مراجعه کردند و حتی سعی کردند تا در خانه را باز کنند که موفق به این کار نشدند.

در ادامه همسایه ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و پس از رسیدن پلیس و شکستن در با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که روی زمین افتاده و ناپدری شیطان صفت روی مبل نشسته بود. مردم بلافاصله اهورا آزار دیده را به بیمارستان پورسینا رشت منتقل کردند.

مردی که درخانه بوده ابتدا گفت که من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شده ام، اما این گفته ها توسط همسایه ها نزد پلیس تکذیب شد و در ادامه مشخص شد او نامزد مادر اهورا است.

قاتل اهورا عصر ۲۳ مهر ماه سال گذشته در اداره آگاهی رشت به آزار و اذیت و قتل  اهورا اعتراف کرد و در ادامه اظهاراتش گفت: زمانی که اهورا را مورد تجاوز قرار دادم از درد و خونریزی زیاد گریه کرد و مدام  فریاد  می زد و من هرچه تلاش کردم او را ساکت کنم نتوانستم، که در آخر  سر کودک ۲ ساله را چند مرتبه به دیوار کوبیدم.

بر اساس این خبر بهروز عزیزی فرد وکیل پدر مقتول اعلام کرد: قاتل این کودک دوساله با درخواست پدرو مادر وی در خصوص اجرای اشد مجازات برای متهم ، بامداد سه شنبه این هفته در زندان به دار مجازات آویخته خواهد شد .

منبع: برنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه