بیانیه ضدایرانی پارلمان اروپا در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بررسی شد

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از بررسی بیانیه ضد ایرانی اخیر پارلمان اتحادیه اروپا در جلسه امروز صبح فراکسیون با حضوررئیس و دو نائب رئیس مجلس خبر داد.

بیانیه ضدایرانی پارلمان اروپا در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بررسی شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، صفر نعیمی رز در تشریح جلسه امروزیکشنبه (۱۷فروردین) شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، گفت: اولین نشست شورای مرکزی این فراکسیون درسال جدید صبح امروز با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس، محمد حسن ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر دو نائب رئیس مجلس و همچنین اعضای این فراکسیون تشکیل شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این جلسه کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن تبریک سال نو و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال در مشهد مقدس ابراز امیدواری کرد درسال جدید همگان به ویژه نمایندگان مجلس وفراکسیون در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش وافری داشته باشند.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه برخی از اعضا درخصوص بیانات مقام معظم رهبری و ضرورت تحقق حماسه اقتصادی، مدیریت جهادی و بحث فرهنگ و همچنین بیانیه اخیر پارلمان اتحادیه اروپا نقطه نظرات خود را بیان کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: دکتر لاریجانی نیز با اشاره به بیانات جامع مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۳ از سوی ایشان به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، خواستار ایفای نقش پررنگ‌تر مجلس به ویژه فراکسیون در این مسائل شد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: رئیس مجلس در این جلسه بیانیه ضد ایرانی اخیر پارلمان اتحادیه اروپا را خارج از ادب سیاسی دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه