نماینده ولی‌فقیه در گیلان در دیدار با پاسداران:

همسویی با تمام سازمان های دولتی و خصوصی را به مسئولان گیلان تاکید می کنم/ گیلان عرصه تاخت و تاز و بازی های سیاسی نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه گیلان عرصه ی تاخت و تاز و بازی های سیاسی نیست، گفت: همه با هر حزب و گروهی باید در کنار هم در خدمت مردم باشیم.

همسویی با تمام سازمان های دولتی و خصوصی را به مسئولان گیلان تاکید می کنم/ گیلان عرصه تاخت و تاز و بازی های سیاسی نیست

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام رسول فلاحتی در دیدار با پاسداران سپاه قدس گیلان در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس رشت اظهار کرد: تاکید می کنم که هیج بنری برای خیرمقدم و…نصب نکنید زیرا من یک طلبه ساده هستم.

وی با اشاره به ظرفیت انسان ها، ادامه داد: خدای متعال در انسان ظرفبت بالایی قرار داده است که در صورت استفاده صحیح از ظرفیت خود در هرمرتبه قابلیت رسیدن به مقصد نهایی را دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پیامبران جهت تبدیل درونیات از حالت قوه به فعل ظهور کردند، افزود: اگر ظرفیت انسان ها هدایت و رهبری نشود نتیجه سو و خطرناک خواهد داشت.

فلاحتی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب درباره توانایی جوانان که رویش های انقلاب هستند گفت: در زندگی به هرچیزی که اراده کنیم با توکل بر خدا و با تلاش قطعا خواهیم رسید و تنها عدم همسویی بین گروه ها و احزاب است که درد دین و انقلاب است و مانع رسیدن به اهداف می شود.

امام جمعه رشت تصریح کرد: خداوند در آیه ای از قرآن کریم تاکید کرده است که هرکس دنیا را بخواهد به او می دهم ولی در آخرت از زیانکارترین انسان ها هستند و در مقابل کسی با ایمان و معرفت در دنیا تلاش کند هم در این دنیا سبکبال است هم در آخرت سعادتمند است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه همه در هر منصبی باید تلاش کنیم که آخرت خود را به دنیا نفروشیم، بیان کرد: سپاهیان در تشکیلاتی هستید که مورد توجه امام زمان(عج) است.

وی خطاب به تمام بخش های دولتی و خصوصی خاطرنشان کرد: همسویی با تمام سازمان ها و مسئولان دولتی و خصوصی را به مسئولان گیلان تاکید خواهم کرد تا برای همه روشن شود که گیلان فضای تاخت و تاز و بازی های سیاسی نیست و همه با هر حزب و گروهی می بایست در کنار هم در خدمت مردم باشیم.

حجت الاسلام فلاحتی در پایان با تاکید به نقش خانواده ها در جامعه، خاطرنشان کرد: ۸۰درصد مشکلات جامعه ریشه در خانواده ها و بدلیل رفتار و تربیت خانواده ها است که باید برای رفع مشکلات فعلی خون دلها خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه