نماینده رودبار:

بیش از ۱۰۰۰ شغل در رودبار در سال ۹۷ ایجاد می‌شود

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از ایجاد اشتغال بیش از یک هزار شغل در رودبار در سال جاری خبر داد.

به گزارش هشت دی، منوچهر جمالی  در رشت با تأکید بر ایجاد اشتغال در شهرستان رودبار اظهار کرد: قطعاً در سال ۹۷ توجه به اشتغال جوانان در شهرستان رودبار از مهم‌ترین برنامه‌ها خواهد بود و بنابر آخرین نشستی که با استاندار گیلان داشتیم اطمینان داریم حدود یک هزار شغل در رودبار ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رودبار ظرفیت بیش از یک هزار شغل را در سال آینده دارد افزود: اگر مسئولان استان نظر مساعد و همکاری با مجموعه مسئولان شهرستان داشته باشند شاهد سالی بسیار خوب و خاطره‌انگیز برای مردم رودبار خواهیم بود.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر معدن سنگ رود، گنجه، دو مجتمع بین‌راهی و سایر مجموعه‌های اشتغال‌زا در شهرستان رودبار در حال اتمام هستند و ظرفیت‌های ایجاد اشتغال در شهرستان رودبار را رقم خواهند زد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به وقفه دوساله مجتمع بین‌راهی آب و منطقه‌ای گیلان گفت: با بررسی‌ها و اقدامات انجام‌شده درگذشته و حال امیدواریم هر چه سریع‌تر پروژه‌های گردشگری در شهرستان رودبار سرعت بگیرند و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

جمالی افزود: ظرفیت ایجاد اشتغال در شهرستان رودبار با احداث نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و پتروشیمی به بیش از یک هزار شغل خواهد رسید.

وی با تقدیر از همکاری استاندار گیلان در جهت ایجاد اشتغال فراگیر در شهرستان رودبار گفت: با توجه به روحیه جهادی و اشتغال آفرین در استاندار گیلان یقیناً آینده‌ای خوبی در انتظار گیلان است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه