رئیس دفتر مقام ‌معظم رهبری:

از صحبت های آیت الله قربانی سوء برداشت شد/ با اتحاد و هماهنگ با حجت الاسلام فلاحتی حرکت کنید

حجت الاسلام‌ گلپایگانی وجود رسول فلاحتی را نعمت بزرگی از جانب خدا دانست و اذعان کرد: همه چیز با دقت تمام بررسی شده و از میان چندین نفر ایشان انتخاب شده است، از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید دور ایشان را بگیرید و با اتحاد و یگانگی که بزرگترین عامل ماندگاری نظام مقدس است مورد رضایت خداوند باشید

از صحبت های آیت الله قربانی سوء برداشت شد/ با اتحاد و هماهنگ با حجت الاسلام فلاحتی حرکت کنید

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری‌ پس از خطبه های نماز جمعه امروز رشت، با اشاره به مبعث رسول اکرم(ص) اظهار کرد: روز جمعه، روز ظهور ولی عصر است و دل خوشی ما در این روزها انتظار برای ظهور ایشان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبر با بیان اینکه در سال های قدیم رضا پهلوی و فرزندش بسیار تلاش کردند که با ترویج فساد و شراب خواری جوانان را گمره کنند اما نتوانستند افزود: مردم علاقه عجیبی به دین و رهبرشان دارند، و دین در عمق جان این مردم است.

وی با بیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب هستیم و در این مدت دشمنان قسم خورده زیادی زیادی داشتیم بیان کرد: با وجود رهبر انقلاب که راه امام راحل را در پیش گرفته اند هرچه دشمنان ببافند پنبه میشود.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با بیان اینکه در گذشته کشور های استعمارگر حتی از فروختن چیز بی ارزشی مثل سیم خاردار به ما خودداری میکردند گفت: الان با همه توان به نقطه ای رسیدیم که نیاز هایمان را خودمان تولید میکنیم، نیازی به آن ها نداریم و هیچ نقطه ای از اسراییل نیست که زیر پوشش موشک های ما نباشد.

رئیس دفتر مقام ‌معظم رهبری با اشاره به نامه ای که رهبر انقلاب به جوانان چه در اروپا و چه آمریکا فرستادند و این نامه انعکاس بسیاری داشت اذعان کرد: رهبر در آن نامه از جوانان دعوت کردند که اسلام را از مکتب اصلی آن یعنی قرآن بشناسند و بدانند که اسلام دین رحمت و گذشت است.

وی با بیان اینکه گیلان دارای شخصیت های والایی چون آیت الله احسان بخش بود که این مصلی نیز برکت وجود ایشان است بیان کرد: یعد از ایشان آیت الله قربانی در حد توان خود خدماتی برای مردم داشتند که اخیرا در طی نامه ای به رهبر انقلاب از عدم توانایی خود برای اقامه نماز جمعه خبر دادند و عذر ایشان مورد قبول واقع شد.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به سوء برداشت از این جمله آیت الله قربانی که”ساختمان کنار مصلی مربوط به رهبری است”، بیان کرد: منشا این مسائل در خارج از کشور است که علیه نظام گزافه گویی میکنند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ساختمان کنار مصلی و دیگر ساختمان های این چنینی متعلق به امامان جمعه نیست و مربوط به نهاد رهبری است افزود: صحبت آیت الله قربانی نیز این بود که این ساختمان ملک شخصی نیست و از نهاد رهبری است.

وی تصریح‌ کرد: ما آمده ایم تا با تدبیر و هم اندیشی همه حق و حقوق ها به درستی انجام شود‌.

حجت الاسلام‌ گلپایگانی وجود رسول فلاحتی را نعمت بزرگی از جانب خدا دانست و اذعان کرد: همه چیز با دقت تمام بررسی شده و از میان چندین نفر ایشان انتخاب شده است، از اختلاف و تفرقه پرهیز کنید دور ایشان را بگیرید و با اتحاد و یگانگی که بزرگترین عامل ماندگاری نظام مقدس است مورد رضایت خداوند باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جناب گلپایگانی! پر واضح است که شخص رهبری نیاز به مجتمع تجاری در رشت ندارند، از طرفی خریدار مغازه به اینکه مغازه متعلق به چه کسی است کار ندارد. مجتمع آدینه با پول کسانی که پیش خرید کرده اند ساخته می شود و آیت الله قربانی با امضاء خود و مهر نماینده ولی فقیه واحدهای تجاری مجتمع پیش فروش کرده اند.لطفا ساخت مجتمع را به اتمام برسانید و به خریداران واگذار فرمایید.
در حاشیه