امام جمعه منجیل:

مسئولان از قاچاق نالانند اما در عمل اقدامی نمی شود

امام جمعه منجیل، مبارزه با فساد اقتصادی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: براساس آمار، سالانه ۴۵ میلیارد دلار کالا وارد کشور می شود و همه مسئولین از قاچاق کالا می نالند اما اقدامی صورت نمی گیرد.

مسئولان از قاچاق نالانند اما در عمل اقدامی نمی شود

به گزارش هشت دی به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام سیداعلا خضری در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد طاهریه برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: عمل با تقوا و با اخلاص و عنلی که به یاد خدا و برای خدا باشد از وظایف بندگان است.

وی با اشاره به کلامی از امام علی(ع) ادامه داد: عمل اندک با تقوای اندک پسندیده است اما اگر کار نیکمان طولانی و بزرگ و بدون تقوا باشد اجر و ثواب کمتری دارد.

خطیب جمعه منجیل، با بیان اینکه، ایمان بدون تقوا فایده ندارد، افزود: بیان گفتار و اعمال ما با لحن زیبا اثر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام خضری، ضمن قدردانی از شهروندان منجیل و مسئولین شهرستان رودبار، بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی خدمات دهی مناسبی انجام گرفت.

وی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام فلاحتی به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه شهر رشت، اضافه کرد: هرکس نوکر نظام باشد برنده است هرکس را غرور بگیرد هلاک می شود.

امام جمعه منجیل، مبارزه با فساد اقتصادی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: براساس آمار، سالانه ۴۵ میلیارد دلار کالا وارد کشور می شود و   همه مسئولین از قاچاق کالا می نالند اما اقدامی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام خضری با اشاره به روز ملی فن آوری هسته ای، بیان داشت: ترامپ می گوید در عرض ۱۷ سال ۷ ترلیون علیه ایران هزینه کرده اند و شکست خورده اند.

وی ادامه داد: امروز ایران، سوریه، لبنان، عراق و یمن با مقاومت سربلندند و آمریکا با این همه هزینه شکست خورده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه