۳۰۰۰ عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان “خادم‌یار حرم رضوی” شدند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: در ایام نوروز ۳ هزار نفر از دانش‌آموزان این مجموعه به‌عنوان خادم‌یار حرم امام رضا(ع) منصوب شدند.

 ۳۰۰۰ عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان “خادم‌یار حرم رضوی” شدند

به گزارش۸دی، حامد علامتی صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یکی از تشکل‌های رسمی دانش‌آموزی است که از سال ۵۸ در مدارس فعالیت دارد و هدف آن پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه این تشکل دو ماموریت نیروسازی و جریان‌سازی را در دستور کار قرار داده است عنوان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی به تعبیر رهبری یک سنگر فرهنگی است.

علامتی با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دانش‌آموزان افسران جنگ نرم هستند ابراز داشت: رویکرد اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تربیت حماسی دانش آموزان است.

وی با اعلام اینکه سند چشم‌انداز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برای سال ۱۴۰۴ در حال تدوین است خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال ۹۷ یکی از برنامه‌های اصلی این مجموعه است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه این مجموعه به‌دنبال گفتما‌ن‌سازی در راستای تحقق شعار سال ۹۷ است تصریح کرد: دانش‌آموزان انجمن اسلامی باید در وهله نخست خود و خانوادشان را موظف به تولید کالای ایرانی کنند و سپس به‌دنبال مطالبه‌گری از مسئولان باشند.

علامتی با اعلام اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به‌دنبال آن است تا برنامه‌ها را بیشتر به‌صورت بومی و منطقه‌ای اجرا کند افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده ۳۰ درصد از برنامه‌های این مجموعه به‌صورت ملی و ۷۰ درصد به‌صورت بومی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به‌دنبال کیفی‌سازی فعالیت‌های این مجموعه است ابراز داشت: در ایام نوروز ۳ هزار نفر از دانش‌آموزان این مجموعه به‌عنوان خادم‌یار حرم امام رضا(ع) منصوب شدند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، استان گیلان را استانی به ظرفیت و پرجاذبه دانست و عنوان داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گیلان در مسیر پیشرفت و شکوفایی حرکت می‌کند.

علامتی با اعلام اینکه چهار مجموعه هلال‌احمر، بسیج، سازمان دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حال حاضر در مدارس مشغول فعالیت هستند گفت: هیچ‌گونه موازی‌کاری میان این مجموعه‌ها وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه