ثبت‌نام نکردن هدفمندسازی به معنای انصراف دریافت یارانه است

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان گفت: مراجعه نکردن برای ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه‌ها به معنای انصراف از دریافت یارانه است.

ثبت‌نام نکردن هدفمندسازی به معنای انصراف دریافت یارانه است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، محمدحسین اصغریان عصر دیروز در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی، ارتباطات و تبلیغات هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در استان اندیشیده شده است.

وی بر مشارکت تمام اقشار نیازمند جامعه در مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تاکید کرد و افزود: اگر افرادی که دارای تمکن مالی هستند ثبت‌نام نکنند، یارانه آنها به بقیه واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

اصغریان با بیان اینکه مبلغ یارانه‌ها در بخش تولید هزینه می‌شود، تصریح کرد: مراجعه نکردن برای ثبت‌نام هدفمندسازی یارانه‌ها به معنای انصراف از دریافت یارانه است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان مبلغ یارانه را در بسیاری از خانواده‌ها تا پنج درصد تاثیرگذار دانست و بیان کرد: افراد توانمند برای دریافت یارانه ثبت‌نام نکنند.

وی به کارشناسی افزایش قیمت‌ها در دوره نخست اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: کارشناسی افزایش قیمت کالای واحدهای تولیدی گیلان در مرحله نخست ۳.۵ درصد برآورده شده بود اما عوامل مختلف در افزایش نرخ کالا تاثیر گذاشت.

این مسئول از آمادگی آموزش کارشناسان منتخب اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در گیلان خبر داد و گفت: فرمانداران کارشناسان منتخب خود را به استانداری معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها زمان ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی را از ۲۰ تا پایان فروردین جاری اعلام کرده است، یادآور شد: ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به‌طور همزمان از ۲۰ فروردین جاری در سراسر کشور و از طریق سایت رفاهی آغاز می‌شود.

به گفته اصغریان، ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز ۲۰ فروردین جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به‌نشانی www.refahi.ir یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد طرف راست شماره کارت ملی آنها «یک» است باید در ۲۱ فروردین جاری روز دوم ثبت‌نام اقدام به نام‌نویسی در سایت رفاهی کنند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به‌ترتیب در روزهای بعد با عدد طرف راست شماره کارت ملی «دو» در روز ۲۲ فروردین، عدد «سه» در روز ۲۳ فروردین، عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین جاری انجام می‌شود.

اصغریان اظهار کرد: روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین جاری به ثبت‌نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در مدت ۱۰ روز قبل به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشدند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با اشاره به اینکه ثبت‌نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکان‌پذیر است، تصریح کرد: افرادی که در روستاها و مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می‌توانند به دفاتر خدمات پستی و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، استانداری‌ها، مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930116001268#sthash.KhJu26wZ.dpuf

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه