نماینده ولی فقیه در گیلان:

گیلان دارای مردمانی شجاع و انقلابی است/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه مسئولان در تمام بخش ها است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز همه ما باید کار جهادی کنیم، گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه مسئولان در تمام بخش ها است.

گیلان دارای مردمانی شجاع و انقلابی است/ حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه مسئولان در تمام بخش ها است

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت السلام رسول فلاحتی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آیت الله قربانی از جمله شخصیت های برجسته علمی و معنوی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی عصاره تلاش های انبیا و علما است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حرکتی است که معادلات چند هزارساله دنیا را عوض کرده است بصورتیکه شرق سوسیالیست و غربِ بدون انسجام در برابر شیوه های تعامل رهبرانقلاب که نسبت به مردم جهان دارد متواضع شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای ظرفیت های بسیار زیادی است و ما باید از این ظرفیت ها برای آخرت خود بهره ببریم.

فلاحتی با اشاره به وظایف مسلمانان در سعادتمند کردن همه مردم، بیان کرد: عدالت مقصد نهایی نیست بلکه بستر ساز سعادمتد کردن مردم در آخرت است و عدالت در تمام امور نظیر سیاست، اقتصاد وسیله ای است برای سعادت خود و مردم به سعادت دنیوی و اخروی است.

وی با اشاره به نامه ابلاغ رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: نامه ایشان خطاب به تمام مردم گیلان به ویژه رشت به عنوان مردمانی شجاع، کارآزموده و انقلابی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز همه ما باید کارجهادی کنیم، اضافه کرد: امروز من به عنوان نماینده رهبر فرزانه انقلاب در این مجموعه قرار گرفتم و کسی که در مسیر رهبری و انقلاب نباشد از خط قرمز ما خارج شده است و دیگر بین ما جایی ندارد.

فلاحتی با اشاره به نام گذاری سال ۹۷ به نام حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه مسئولان در تمام بخش ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید با نظارت بر اعمال یکدیگر و با همسو بودن تمام سازمان ها، احزاب و با حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و بدور از گزافه گویی، زدن همدیگر، ایجاد التهاب در جامعه و بدور از بدگویی برای سعادت دنیوی و اخروی خود و همه مردم تلاش کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه