سخنران دومین سالگرد شهید مدافع حرم سعید مسافر:

رهبر انقلاب اثبات کرده اند در مسیر امام راحل(ره) حرکت میکنند/ کسانی که خریدارشان خدا است برنده هستند

سخنران دومین سالگرد شهید مدافع حرم سعید مسافر گفت: گفت: این انقلاب  امام زمانی است و رهبر انقلاب اثبات کرده اند در مسیر امام راحل(ره) حرکت میکنند.

رهبر انقلاب اثبات کرده اند در مسیر امام راحل(ره) حرکت میکنند/ کسانی که خریدارشان خدا است برنده هستند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام مهدی طائب، عصر امروز در دومین سالگرد شهید مدافع حرم، شهید سعید مسافر در مهدیه رشت اظهار کرد: خدای متعال هر چه در این دنیا خلق کرده برای انسانها است و ارزش گذاری این عالم نیز با انسانها است.

وی با اشاره بر اینکه تمام نعمت های خدا به استثنای عمر را میتوان ذخیره یا استفاده کرد بیان کرد: عمر سرمایه ای است که در اختیار همه انسانها قرار دارد و فقط یک حالت دارد، مجبوریم از آن استفاده کنیم.

طائب در پاسخ به این سوال که شهدا با انتخاب این راه بزرگ برنده هستند یا بازنده گفت: عمر دو خریدار دارد یکی خداوند و دیگری دنیا، که هرکدام دارای یک ویژگی ودو صفت هستند.

وی تصریح کرد: دنیا دارای یک ویژگی بخیل و دوصفت محدودیت زمانی و مکانی است اما خدا جان آدمی را در آخرت میخرد و محدودیت زمان و مکان ندارد، تا همیشه بهشت بی کران خود را میبخشد و کسانی که خریدارشان خدا است برنده هستند.

طائب با بیان اینکه انسان ها فکر میکنند بعضی ها به مرگ طبیعی میمیرند و بعضی ها با تیری در پیشانی و زندگیشان تمام میشود افزود: خدا میفرماید کسانی که در راه من جانشان را از دست میدهند زندگیشان تمام نمیشود و همیشه زنده هستند.

وی خط همه شهدا چه در زمان امام راحل و چه حال را خط ولی عصر (عج) دانست و گفت: این انقلاب  امام زمانی است و رهبر انقلاب اثبات کرده اند در مسیر امام راحل(ره) حرکت میکنند.

طائب با بیان اینکه این انقلاب زمانی به نتیجه میرسد که کنار خانه خدا باشیم و آنجا را از حضور دشمنان خالی کنیم افزود: انتظار بی جاییست که بخواهیم با این شرایط منتظر امام زمان(عج) باشیم، باید فضا را مانند زمان حضور امام راحل آماده کنیم.

وی با اشاره به پیام روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی که به هنیه گفتند مسیر درست را میروید و در این مسیر همه نوع کمکی میکنم اذعان کرد: بسیار به نقطه فتح و نتیجه شهدا نزدیک شده ایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه