آیت الله قربانی:

بهار مسئولیت ها گذارا است/ دیگر توان ادامه این وظیفه خطیر را ندارم

نماینده سابق ولی فقیه در استان گیلان گفت: در ماه های اخیر در خطبه های نماز جمعه شرایط جسمی مساعدی نداشتم و خود اعلام کردم دیگر توان ادامه این وظیفه خطیر را ندارم.

بهار مسئولیت ها گذارا است/ دیگر توان ادامه این وظیفه خطیر را ندارم

به گزارش خبرنگار هشت دی، عصر امروز مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه استان گیلان و امام جمعه رشت در استانداری گیلان با حضور شخصیت های کشوری و استانی برگزار شد.

آیت الله زین العابدین قربانی نماینده سابق ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه زندگی، عمر انسان وبهار مسئولیت ها مانند فصل های سال گذرا هستند اظهار کرد: موقعیت مسئولان بصورت دائمی نیست و همیشه در راس جایگاه اجتماعی خود نیستیم.

وی با بیان اینکه خوش به سعادت کسی که برای خود باقی صالحات بجا بگذارد افزود: ۶۵سال از عمر خود را از زمان نواب صفوی و سپس پیروی از مراجع و ولایت فقیه گذراندم و دوران سختی در پیش از انقلاب گذراندم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان گیلان تصریح کرد: در طول سال های فعالیت خود روزگار سختی را سپری کردم و از پس از انقلاب با ریاست کمیته امداد در شرق گیلان، سپس با مسئولیت قضاوت به خدمت به نظام پرداختم و بخشی از فعالیتم نیز در مجلس شورای اسلامی بوده است.

قربانی با بیان اینکه ۲۳سال امام حمعه لاهیجان و ۱۷سال در استان گیلان امام جمعه بودم افزود: در ماه های اخیر در خطبه های نماز جمعه شرایط جسمی مساعدی نداشتم و خود اعلام کردم دیگر توان ادامه این وظیفه خطیر را ندارم.

امام جمعه سابق رشت با اشاره به آشنایی خود با حجت السلام فلاحتی برای مدیریت حوزه علمیه افزود: پیش از این خواستار مدیریت حوزه علمیه توسط حجت السلام فلاحتی بودیم که وی بدلیل مشغله نتوانستند این مسئولیت را قبول کنند ولی امروز مسئولیت رهبری استان گیلان را بر عهده گرفته است.

وی خطاب به حجت السلام فلاحتی با بیان اینکه حفظ و ایجاد وحدت برعهده تمام مردم و مسئولان است افزود: رفع مشکلات معشیت و رونق زندگی مردم که چندی پیش باعث اعتراض و راهپیمایی شد از جمله مباحث بسیار مهمی است که باید رعایت شود و در نهایت و عمل ما به گونه ای باشد که مروج اسلام ناب محمدی شود.

قربانی با بیان اینکه در این مدت خدمات بزرگی در استان گیلان انجام دادم گفت: ساخت مدرسه میرزاکوچک، مدرسه سمیعی و..باعث تربیت علمای بزرگی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه