نماینده مردم آستارا:

حجت‌الاسلام فلاحتی وجاهت بسیار ارزشمندی بین روحانیون و علما دارد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان گیلان را از بزرگان حوزه علمیه نام برد و گفت: حجت‌الاسلام فلاحتی وجاهت بسیار ارزشمندی بین روحانیون و علما دارد.

حجت‌الاسلام فلاحتی وجاهت بسیار ارزشمندی بین روحانیون و علما دارد
به گزارش ۸دی، ولی داداشی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه جدید رشت اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحتی از بزرگان حوزه علمیه و اساتید سطح عالی کشور است.

وی بابیان اینکه نماینده ولی‌فقیه جدید وجاهت بسیار خوبی بین روحانیون و علما دارد افزود: حجت‌الاسلام فلاحتی وجاهت بسیار ارزشمندی بین روحانیون استان گیلان دارد و امیدواریم با آمدن وی خیر برکت نیز وارد گیلان شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی به همکاری همه‌جانبه با نماینده جدید ولی‌فقیه در گیلان تأکید کرد و گفت: همه ما آمادگی کامل برای همکاری با نماینده جدید ولی‌فقیه در استان داریم چون حجت‌الاسلام فلاحتی نماینده ولی‌فقیه برای مردم گیلان و مسئولان در استان است.

عضو مجمع نمایندگان استان در خانه ملت با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند آیت‌الله قربانی بیان کرد: آیت‌الله قربانی طی سالیان متمادی زحمات گران‌سنگی را در مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان و امامت جمعه رشت کشید که شایسته تقدیر و تکریم است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه