عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

اصالت و رسالت فرهنگی حجت‌الاسلام فلاحتی بیانگر جهشی ارزشمند در عرصه مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان است

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصالت و رسالت فرهنگی حجت‌الاسلام فلاحتی بیانگر جهشی ارزشمند در عرصه مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان است.

اصالت و رسالت فرهنگی حجت‌الاسلام فلاحتی بیانگر جهشی ارزشمند در عرصه مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان است
به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه جدید رشت اظهار کرد: حجت‌الاسلام فلاحتی از سوابق علمی، فقهی و اخلاقی بسیار شهیری بین علما و روحانیون برخوردار است.

وی با اشاره به گیلانی بودن حجت‌الاسلام فلاحتی افزود: یکی از نقاط قوت حجت‌الاسلام فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلانی بودن وی هست و قلب این روحانی مبارز و انقلابی برای استان می‌تپد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حجت‌الاسلام فلاحتی شناخت کافی از استان و ظرفیت‌های آن دارد گفت: اصالت و رسالت فرهنگی حجت‌الاسلام فلاحتی بیانگر جهشی ارزشمند و پرتوان در عرصه اداره مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در استان گیلان است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حمایت همه‌جانبه از نماینده ولی‌فقیه جدید در گیلان وظیفه و تکلیف همگانی است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب حجت‌الاسلام فلاحتی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان معرفی کرده لازم هست همه در گرد وی جمع‌شویم و با حمایت خود کمک کنیم تا فضای استان به‌دوراز تنش‌های سیاسی و حواشی مسیر درست نظام و ولایت طی شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه