مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا خبر داد

اشتغال‌زایی برای ۱۹۸ نفر از مددجویان آستارا / پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال وام کارگشایی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا گفت: طی یک سال گذشته ۳۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی از محل صندوق امداد ولایت و اعتبارات بانکی به ۱۹۸ نفر از مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا پرداخت شده است.

اشتغال‌زایی برای ۱۹۸ نفر از مددجویان آستارا / پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال وام کارگشایی

به گزارش هشت دی، بهرام تسلی‌نیا  در آستارا اظهار کرد: طی یک سال گذشته، ۳۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی و چهارمیلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال نیز تسهیلات کارگشایی به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان پرداخت شده است.

وی پرداخت این مقدار وام اشتغال‌زایی را از محل صندوق امداد ولایت و اعتبارات بانکی دانست و تصریح کرد: از این مقدار وام پرداخت‌شده، ۳۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات بانکی و دومیلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال نیز از محل صندوق امداد ولایت است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه با پرداخت این مقدار وام برای ۱۹۸ نفر از مددجویان تحت‌پوشش اشتغال‌زایی صورت گرفته است بیان کرد: عمده وام‌های پرداخت‌شده بیشتر در بخش‌های خدمات، کشاورزی، دام‌پروری و حمل‌ونقل است.

تسلی‌نیا پرداخت تسهیلات کارگشایی را در بخش‌های درمان، ازدواج، تحصیل، بدهی و دیگر موارد خاص به ۲۵۵ نفر از مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا دانست و گفت: وام‌های کارگشایی کمیته امداد با کارمزد سه درصد و بازپرداخت ۲۰ ماهه، ۴۰ ماهه و ۶۰ ماهه به مددجویان پرداخت می‌شود.

به‌گفته این مسئول، یک‌میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به ۱۰۴ نفر در بخش درمان، دومیلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال به ۱۱۶ نفر در بخش بدهی، ۴۰ میلیون ریال به یک نفر در بخش ازدواج، ۲۰ میلیون ریال به یک نفر در بخش تحصیل و ۴۵ میلیون ریال به سه نفر در بخش دیگر موارد وام کارگشایی پرداخت شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه