برانکو:

درباره شکایت از پدر “آزمون” خبری ندارم/ همه بازیکنانم را می‌خواهم

از نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهمترین مساله قطعی شدن صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمان آسیا است. هر چند که او انتقادات وارد شده به تیمش را بر حق می‌داند.

درباره شکایت از پدر “آزمون” خبری ندارم/ همه بازیکنانم را می‌خواهم

به‌ گزارش ‌۸دی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از نتیجه‌ بازی با نسف قارشی ازبکستان خیلی خوشحال هستم. چیزی که مهم است داشتن نظم تاکتیکی در تیم است. شاید در تلویزیون به نظر نمی‌رسید اما این بازی بسیار سنگین بود و بازیکنانم از خودشان شجاعت نشان دادند. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. نسف شانسی خطری روی دروازه‌ ما ایجاد نکرد و ما ۱۴ شوت و آنها فقط چهار شوت داشتند.

او ادامه‌ داد: مهم‌ترین مساله این است که ما به مرحله بعد صعود کردیم. می‌دانم که انتقاداتی هم از تیم می‌شود و این کاملا به حق است. پارسال ما با همین تعداد بازی فقط شش امتیاز داشتیم و منتظر بازی با الوحده بودیم. حتی برد برابر الوحده هم تضمینی برای صعود ما نبود ولی امسال در حال‌ حاضر صعودمان را به دور بعد قطعی کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعدی مقابل الجزیره امارات یا الاهلی عربستان قرار بگیرند، گفت‌: من دیروز (سه‌شنبه) بازی الاهلی را تماشا کردم، نسبت به چند ماه پیش تیم متفاوتی هستند. چند بازیکن شاخص آنها دیگر در این تیم حضور ندارند. مهم نیست ما با چه تیمی بازی کنیم، مهم رفتار ما است. هر دو تیم نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. اگر ما بخواهیم با الاهلی بازی کنیم دو تیم تصمیم گیری می‌کنند که در چه کشوری بازی کنند. آنها مقابل تراکتورسازی در العین بازی کردند.

برانکو در مورد انتقادات وارد شده به نحوه بازی این تیم بعد از شکست در داربی توضیح داد: بله. ما در برخی از بازی‌ها گل نزدیم. یوونتوس هم دیشب گل نزد اما ما مقابل سایپا ۸۰ درصد مالکیت توپ داشتیم. ۲۴ شوت زدیم و دو بار تیر دروازه‌ آنها را لرزاندیم. این فوتبال است، توپ‌ها یا گل می‌شوند یا نمی‌شوند. مقابل سایپا داور هم ما را نابود کرد اما انگار این مساله کاملا عادی است که به ما لطمه بزنند.

وی ‌اضافه کرد: ما موثرترین تیم در لیگ ایران هستیم و کمترین گل را دریافت کرده‌ایم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که‌ آیا خواسته او از مسئولان باشگاه مبنی بر حفظ همه بازیکنان تیم حتی با وجود داشتن آماری ضعیف مثل گادوین منشا فقط به خاطر محرومیت این تیم از فصل نقل‌ و انتقالات است؟ اظهار کرد: ما انتظار داریم که منشا روز به روز بهتر شود. او مهاجم است و مهاجمان همیشه تحت فشار قرار دارند. خواهیم دید که در آخر فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. بله. من همه بازیکنانم را می‌خواهم.

برانکو در مورد بازی با پدیده هم گفت‌: ما بازی سختی مقابل آنها در تهران برگزار کردیم و به همین علت به آنها بسیار احترام می‌گذاریم و تا زمانی که شش امتیاز از آنها کسر نشده بود در رده‌های بالای جدول رده‌بندی قرار داشتند. این بازی سخت خواهد بود اما ما هدف و خواسته خودمان را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این که برخی می‌گویند این تیم صلابت گذشته را ندارد و باید در تاکتیک خود تجدید نظر کند، گفت‌: انتقاد همیشه خوب است. همه افراد آزاد هستند که نظر خودشان را بگویند. فقط این را می‌دانم که هرگز پرسپولیس مثل امسال نتیجه‌ نگرفته است. هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا. آن هم با وجود تمام بی‌عدالتی‌ها. اگر ۳ بر صفر ببریم به ما انتقاد می‌کنند که چرا پنج – شش گل نزدید. همیشه این صحبت‌ها وجود دارد و من همیشه به این انتقادات خوش‌آمد می‌گویم.

او در مورد شایعه بازگشت سرتن چوک به پرسپولیس خطاب به خبرنگاران، اظهار کرد: پس نظر شما این است که من هیچ کاری در پرسپولیس نمی‌کنم. وقتی آندره رفت گفتند که چوک خوب نیست ولی قهرمان شدیم. حالا که چوک رفته، خوب شده است. او دوباره رفته است و ما دوباره اول هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه شکایت باشگاه پرسپولیس از پدر سردار آزمون به خاطر پیامکش به او بیان‌ کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. این مسائل در فوتبال همیشه وجود داشته است.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه