کاهش ۳۳ درصدی تصادفات در گیلان

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در جمع بندی اقدامات تعطیلات نوروزی پلیس گفت : اقدام فرهنگی پلیس ؛همراهی مردم؛ کاهش ۳۳ درصدی تصادفات در گیلان به همراه داشته است.

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات در گیلان

 سرهنگ کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان  در گفتگو با ۸دی نیوز گفت:  تلاش مضاعف پلیس در ایام نورزی توانسته است امنیت مناسبی را برای مسافران در گیلان و همچنین مردم این استان فراهم آورد.

 سرهنگ کامرانی صالح ارائه خدمات صحیح به موقع پلیسی ، تعامل خوب سازمان های امدادی ، خدماتی و فرهنگی و مهمان نوازی خوب مردم را موثر در ورود مسافران به این استان دانست و بیان داشت : ورود ۵ میلیون ۳۷۸ هزار مسافر در گیلان حاکی از عظمت کار و تلاش صورت گرفته در این استان دارد.

  وی  با اعلام اینکه در ایام تعطیلات نوروزی با افزایش ۱۵ درصدی مسافر و ۸ درصدی ورد خودروی  مواجه بوده ایم گفت: برنامه ریزی و مدیریت خوب صورت گرفته و اقدامات فرهنگی  مناسب فرماندهی انتظامی استان گیلان و همچنین همراهی خوب مردم ،موجب کاهش ۳۳ درصدی تصادفات  در ایام نوروزی شده است .

  کامرانی صالح به مدیریت خوب پلیس راه برای کاهش تصادفاتات اشاره نموده و بیان داشت: حضور شبانه روزی پلیس راه در محوره های مواتصلاتی مبادی وردی و خروجی ، تست الکل و مواد مخدر از رانندگان مظنون ارائه توصییه های پلیس و همچنین اعمال به موقع قانون توانسته است سلامت و ضریب امنیت رانندگان و مسافران را ارتقاء دهد.

 وی دیگر اقدامات صورت گرفته در ایام نوروزی را نصب کانکس  های انتظامی  و مسافر خیز ، حضور واحد های گشتی پایده وموتور سوار  در نقاط پر تجمع اعلام کرد و بیان داشت : هر اقدامی که موجب ارائه خدمات به موقع بوده توسط پلیس این استان در ایام نوروز به مرحله اجرا در آمده است .

  سرهنگ کامرانی صالح در پایان به نام گذاری سال ۹۳  توسط مقام عظما ولایت نیز اشاره نمود و اظهار داشت : تامین امنیت مناسب برای فعالان اقتصادی و  بستر تامین امنیت برای رشد فرهنگی و مقابله قاطع با ورود کالای قاچاق  و محتکران و همچنین ناهنجاری فرهنگی از رئوس وظایف پلیس در سال ۹۳ خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه