گیاه خواری که در اعتراض به یوتیوب اسلحه به دست شد

مهاجم ایرانی یوتیوب: در آمریکا آزادی بیان در حد شعار است / او از مخالفان آزادی سلاح بوده است

زنی ۳۹ ساله به نام نسیم اقدم بعدازظهر روز گذشته با اسلحه آتش بر روی ساختمان مرکزی سایت یوتیوب واقع در منطقه سن برونوی ایالت کالیفرنیا گشود.

مهاجم ایرانی یوتیوب: در آمریکا آزادی بیان در حد شعار است / او از مخالفان آزادی سلاح بوده است

به گزارش۸دی ، نسیم اقدم که با تیراندازی در مقر ساختمان مرکزی یوتیوب به سرخط اصلی اخبار روز جهان تبدیل شده است در سن دیه گوی آمریکا زندگی می کرد. نسیم اقدم به سه نفر که یک مرد و دو زن بوده اند تیراندازی کرده است.

نیروهای پلیس جسد این زن مسلح و مهاجم را در محوطه ساختمان مرکزی یوتیوب پیدا کردند. این زن پس از حمله به ساختمان مرکزی سایت یوتیوب و تیراندازی به کارکنان آن خودکشی کرده است. در حالی که تحقیقات جدید نشان می دهد او حامی حقوق حیوانات نیز بوده است اخبار دیگری منتشر می شود مبنی بر اینکه اقدم بابت سانسور شدن محتوای برخی از ویدئوهایش در سایت یوتیوب به شدت ناراضی و شاکی بود. در واقع سانسور محتوای ویدئوهای او در یوتیوب باعث خشم این زن ایرانی شده چرا که درآمدهای وی را نیز کاهش داده است.

او در یکی از ویدئوهای خود در یوتیوب می گوید: «در ایران و شهر ارومیه متولد شدم. بزرگ شده ایران هستم و از همان کودکی به نکات ریز و پشت پرده توجه داشتم. با اینکه هیچ مشوقی نداشتم اما از همان زمان کودکی گوشت خواری و «پوست پوشی» را ترک کردم، خانواده و همه اطرافیان من گوشت خوار بودند. از سال ۲۰۰۹ نیز گیاه خوار شدم. پس از آن شروع به ویدئو سازی کردم. »

او با اشاره به اینکه یک سال و نیم نیز در ترکیه زندگی کرده است به سوال خود مبنی بر اینکه کارهای من خوب هستند (اشاره به ویدئوهایش در یوتیوب دارد) می گوید: « فکر نمی کنم کارهای من خوب هستند، عالی هستند. من هیچ وقت عاشق نشدم و ازدواج نکردم. بیماری جسمی و روانی خاصی ندارم اما در سیاره ای زندگی می کنم که پر از بیماری و اختلافات و انحرافات و بی عدالتی هاست. »

نسیم اقدم در این ویدئو می افزاید: «خانه مان در مهرشهر کرج بود و هرگز هم قصد ندارم به ایران برگردم. »

نسیم اقدم در ویدئوی دیگری که در اکانت یوتیوب وی قرار دارد گفت: «اینجا (آمریکا) میز گرفتن ، سانسور، تبعیض ، بی عدالتی ، سرکوب حقیقت و پارتی بازی مد است. آزادی بیان فقط شعار است و ظلم به حیوان پرورشی بیشتر است. حتی قانون هایی دارند که می توانند به حیوانات ظلم بکنند و کسی هم نمی تواند جلودار آنها باشد. »

قسمتی از این ویدئو که حاوی جلوه های ویژه ابتدایی است نشان می دهد نسیم اقدم مورد تیراندازی قرار گرفته است. پس از شلیک گلوله به سمت او اقدم می گوید:«وای بلا رفع شد، کم مانده بود به هدف بخورد. بله، اینجا به خاطر آزاد بودن اسلحه وقتی بیرون می روی باید بدانی که ممکن است زنده و یا سالم به خانه برنگردی.»

اقدم همچنین در ویدئویی که در دیلی میل منتشر شده است می گوید: «برای گیاه خوار بودن لازم نیست حتما فرشته باشی.»

منبع: جام جم آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه