مجلس خط قرمز آنچنانی ندارد/ حزب اللهی ها از جبهه اصلاحات یاد بگیرند/ توصیه به جوانان گیلانی

فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه یک احسنت به جبهه اصلاحات و فتنه می گویم، تذکر داد: آن دسته از حزب اللهی های خواب ما از این جبهه ها یاد بگیرند که به محض اینکه وقتی کرسی را می گیرند حتی در پست نائب(سرپرست) از عناصر خود استفاده می نمایند.

مجلس خط قرمز آنچنانی ندارد/ حزب اللهی ها از جبهه اصلاحات یاد بگیرند/ توصیه به جوانان گیلانی

سردار سعید قاسمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی نیوز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با شرایط موجود جنگی در سوریه رخ میدهد خاطرنشان کرد: همین الان هم در سوریه جنگ است، در زمان دفاع مقدس ۲۷ یا ۲۸ ملت علیه ایران بودند اما امروز بیش از ۵۰ معارض در حال جنگ با سوریه هستند.

فرمانده عملیات مرصاد با اشاره به اینکه از یمنی، مصری، چچنی و اردنی گرفته تا اروپایی در سوریه حضور دارند، تصریح نمود: با همه این اوصاف این سوال شما ناشی از جنگ نرمی است که در ایران صورت گرفته که حواسها را به سمت انتخابات ریاست جمهوری و شواری شهر برده است. آیا همه مردم ایران باید فدای جریانات سیاسی موجود در تهران شوند؟

مجلس خط قرمز آنچنانی ندارد

وی در پاسخ به سوال آیا آقای توفیقی سرپرست وزارت علوم با پیشینه قبلی که داشته و عزل و نصبهای پی در پی امروزش رای اعتماد مجلس را جلب میکند ابراز نمود: به نظرم مجلس درمورد این قضایا خط قرمز آنچنانی ندارد، چون شاکله کلی دولت این مدل افراد هستند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه اگر آقای توفیقی نبود و فرد دیگری به جایش معرفی می شد برای مجلس فرقی نمی کرد، اذعان داشت: مجلس نشان داده است که نسبت به خط قرمزهایش آنچنان که میگوید معتقد نیست.

حزب اللهی ها از جبهه اصلاحات یاد بگیرند

سردار قاسمی با بیان اینکه از همین جا یک احسنت به جبهه اصلاحات و فتنه می گویم، تذکر داد: آن دسته از حزب اللهی های خواب ما از این جبهه ها یاد بگیرند که به محض اینکه وقتی کرسی را می گیرند حتی در پست نائب(سرپرست) از عناصر خود استفاده می نمایند.

وی در توصیه به جوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: فکر میکنم روزهای سختی پیش رو داریم. فرزندهای واقعی میرزا کوچک خان جنگلی و شهید املاکی ها روزهایی بسیار سخت تر از امروز را در پیش دارند و همه باید بدانیم که اگر “بخوابیم” سنگرهای مهمتر از اینی که از دست دادیم را از دست خواهیم داد.

ghasemi

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه