اخراج انصاری‌ فرد ، حاج‌صفی و کل بازیکنان المپیاکوس!

اوانجلوس ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس که از عملکرد تیمش در ماه های اخیر عصبانی است، اعلام کرد که کل بازیکنان را تا پایان فصل اخراج کرده و برای هر کدام از آنها ۴۰۰ هزار یورو جریمه در نظر گرفته است!

اخراج انصاری‌ فرد ، حاج‌صفی و کل بازیکنان المپیاکوس!

به گزارش ۸دی، ماریناکیس که تملک باشگاه ناتینگام فارست در لیگ دسته دوی انگلیس را هم در اختیار دارد پس از تساوی المپیاکوس و لوادیاکوس این تصمیم را گرفت. تیم المپیاکوس با این نتیجه با شش امتیاز اختلاف نسبت به ااک در رده سوم لیگ یونان قرار گرفته است. مالک المپیاکوس در پایان بازی خطاب به بازیکنان گفته است:”تیم را از صفر خواهم ساخت و همان تیمی که من و هواداران رویایش را داریم به وجود خواهم آورد. صبر و تحمل کافی است. از امروز کل بازیکنان به تعطیلات می روند و به خاطر این تساوی و نتیجه بازی مقابل پاناتینایکوس (۱-۱) جریمه خواهند شد.”

ماریناکیس اعلام کرده که المپیاکوس تا پایان فصل از بازیکنان رده های پایه خود که زیر ۲۰ سال سن دارند استفاده خواهد کرد. وی خطاب به بازیکنان گفته است:”فقط به خانه ها و ماشین های زیبایتان فکر می کنید. اصلا به تیم اهمیت نمی دهید. بازیکنان آکادمی و هواداران خیلی بیشتر از شما المپیاکوس را دوست دارند. این همه هزینه کردم تا شما بهترین عملکردتان را داشته باشید. به خاطر شما سه مربی را اخراج کردم اما شما مقصر اصلی بوده اید.”

اگر این تصمیم عملی شود، بازی نکردن حاج صفی و انصاری فرد در آستانه جام جهانی، کی روش و تیم ملی را با چالش جدیدی مواجه خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه