رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا خبر داد

اشتغال‌زایی ۱۲۶ نفر با پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات در آستارا

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا مجموع تسهیلات پرداخت‌شده صندوق طی یکی سال گذشته در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی را ۳۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال دانست و گفت: با این مقدار تسهیلات برای ۱۲۶ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

اشتغال‌زایی ۱۲۶ نفر با پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات در آستارا

به گزارش هشت دی، سید بابک نوری در آستارا اعتبار پیش‌بینی‌شده برای سال ۹۶ را ۱۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال دانست و اظهار کرد: دو برابر اعتبار پیش‌بینی‌شده معادل ۳۶ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال جذب و در قالب تسهیلات مختلف به متقاضیان واجدالشرایط پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی، وام ازدواج، سپرده طرح امید و وام ضروری سپرده‌گذاری به متقاضیان واجدشرایط با کارمزد چهار درصد پرداخت می‌شود، بیان کرد: هدف اصلی صندوق حمایت از کسب‌وکارهای خرد و کوچک است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا مجموع تسهیلات پرداخت‌شده صندوق طی یک سال گذشته در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی را ۳۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: با این مقدار تسهیلات برای ۱۲۶ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

نوری  وام‌های پرداخت‌شده را در بخش‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کارفرمایی دانست و گفت: در بخش مشاغل خانگی به ۲۵ نفر دومیلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، در بخش خوداشتغالی به ۷۱ نفر ۱۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال و در بخش کارفرمایی به ۳۰ نفر ۱۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت ‌شده است.

به‌گفته رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا، طی یک سال گذشته در بخش وام ازدواج به ۹ نفر یک‌میلیارد ریال، در بخش سپرده طرح امید به سه نفر ۳۵۰ میلیون ریال و در بخش وام ضروری به ۲۵ نفر یک‌میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه