اولین نود 97 با موهای سبز شده ستاره خوش تکنیک؛

مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به حواشی هفته‌های اخیر تیم ملی ایران پرداخت.

مرد مرموز تیم ملی کنار رفت!

به گزارش هشت دی، برنامه نود دوشنبه شب(سیزدهم فروردین ماه) از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد که علاوه بر بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، راجع به حواشی هفته‌های اخیر تیم ملی ایران  و فدراسیون فوتبال گفت‌وگوهایی تلفنی با مهدی تاج و علی جوادی انجام گرفت؛ مصاحبه حضوری با علی قلی‌زاده نیز یکی از جذاب‌ترین بخش‌های نخستین برنامه نود سال ۹۷ بود که مشروح این اتفاقات را در زیر می‌خوانید:

  • نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود می‌توانند در پاسخ به سوال «آرزوی فوتبالی شما در سال ۹۷ کدام است؟»، یکی از گزینه‌های «صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی»، «قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا» و «قهرمانی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا» را انتخاب کنند.

* نخستین آیتم برنامه نود به پخش خلاصه‌ای از دو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل تونس و الجزایر اختصاص داشت.

نگاهی بر بازی های تدارکاتی تیم ملی

* گزارشی از مسابقه دوستانه پُر حاشیه تیم ملی ایران برابر سیرالئون که پیامدهای زیاد و جنجالی در پی داشت، پخش شد.

آنالیز حریف تدارکاتی تیم ملی (سیرالِیون

جوادی: بعضی‌ها منتظر ۳ باخت تیم ملی هستند

علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود در خصوص حواشی دیدار تدارکاتی تیم ملی برابر سیرالئون اظهار کرد: این مسابقه در فیفادی نبود و در مدت کوتاهی باید یک تیم را جانشین لیبی می‌کردیم؛ تیم ایده‌آل از نظر ما لیبی بود ولی وقتی این بازی لغو شد و چون مقصرش ما نبودیم، سراغ تیم دیگری رفتیم.

او ادامه داد: در آن زمان فقط دو تیم آفریقایی حاضر می شدند با ما بازی کنند چون کادر فنی می‌خواست با تیم آفریقایی مسابقه داشته باشیم و آن زمان از بین تیم‌های آفریقایی فقط اوگاندا و سیرالئون حاضر شده بودند با تیم ملی ما بازی کنند؛ ما برای اینکه یک تیم مناسب آفریقایی انتخاب می ‌کردیم باید در فیفادی انجام می‌دادیم یا پول فراروانی خرج می‌کردیم که هیچ یک را نداشتیم؛ از دو انتخاب سیرالئون برگزیده شد.

جوادی تصریح کرد: قبول دارم بازی بزرگی با سیرالئون انجام دادیم ولی بخاطر درخواست کادر فنی باید با یک تیم بازی می‌کردیم؛ آقای کی‌روش از این دیدار رضایت داشتند و گفتند خوب بود؛ با این وجود، سنگ محک برای ما بازی با تونس و الجزایر بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره ارتباط تیم ملی با شرکت اوول اسپورت ابراز کرد: برای آن مسابقه(سیرالئون) همانطور که آقای کی‌روش گفتند، آن شرکت بازی را هماهنگ کرد تا بازی با سیرالئون به این شکل انجام شود؛ فرصت خیلی اندکی هم برای این دیدار داشتیم و در فاصله ۶ روزه این کار انجام گرفت.

جوادی اضافه کرد: در جریان خبر قطع همکاری کی‌روش با بامداد میرزایی نیستم و باید از کادر فنی تیم ملی بپرسم و بگویم؛ فدراسیون به دنبال این است تا برنامه‌ها به طور منظم اجرا شود.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چون بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تا جام جهانی برنامه‌ریزی شده، نمی‌توان کاری انجام داد ولی پس از بازی‌های جام جهانی این اتفاق محسوس خواهد شد که دپارتمان روابط بین‌الملل بازی‌ها را برای جام ملت‌ها پیگیری خواهد کرد.

او با بیان اینکه کار سیستماتیک باید صورت بگیرد، گفت: شاید راه ناثوابی از قبل همراه و طراحی شده بود تا کارها خارج از مجرای دپارتمان روابط بین‌الملل در جای دیگری هماهنگ و به آن صورت تنظیم شود؛ اما فدراسیون به دنبال این است تا دپارتمان روابط بین الملل دیدارهای دوستانه را بعد از جام جهانی هماهنگ کند.

جوادی تاکید کرد: برای انجام بازی‌های قدرتمند باید یک تیم ملی بسیار قدرتمند یا پول فراوانی داشته باشید که ما هیچکدام را نداریم؛ نزدیک ۱۰ ماه است به جام جهانی صعود کردیم ولی آیا فضای حاکم بر فوتبال ایران حال و هوای جام جهانی دارد؟ در این مدت همیشه به جدل، دعوا و حاشیه مشغلو بودیم؛ فکر می کنم بعضی‌ها نشسته‌اند تا تیم ملی سه شکست در سه بازی جام جهانی بیاورد و برگردد تا انتقادهایشان را شروع کنند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مبلغ پرداختی به تیم ملی سیرالئون گفت: دپارتمان تیم‌های ملی در جریان این موضوع است و من رقم دقیقش را نمی‌دانم؛ اینکه بازیکنانش ۱۵ هزار دلار می‌خواستند، درست نیست؛ یک اختلافات داخلی در فدراسیون فوتبال سیرالئون وجود دارد که این حواشی را رقم زده است.

* آیتمی به پیراهن‌های بی‌کیفیت تیم ملی ایران در دیدارهای تدارکاتی و عدم رونمایی از لباس تیم ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ اختصاص داشت.

حواشی پیراهن تیم ملی ایران

  • پاسخگویی تاج به حواشی گسترده تیم ملی

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون حواشی زیادی که راجع به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی وجود دارد، اظهار کرد: سرمربی تیم ملی ایران اعلام می‌کند با چه تیمی باید بازی کنیم؛ نه خبرنگاران و برنامه نود می‌گویند با چه تیمی مسابقه بدهیم؛ سرمربی می‌گوید و سیرالئون نیز جزو مسابقه‌ای بود که آقای کی‌روش درخواست آن را داشت.

او ادامه داد: آقای بامداد میرزایی قراردادهای فدراسیون فوتبال را نبسته و کمیته بین‌الملل فدراسیون این کار را انجام داده است؛ این بازی را شرکتی برگزار کرد که آقای بامداد میرزایی عضوی از آن شرکت بود ولی در سایر مسابقات تدارکاتی دخالتی نداشت؛ ضمن اینکه آقای بامداد میرزایی دیگر با تیم ملی همکاری ندارد.

مهدی تاج ابراز کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال‌های آسیا و آفریقا بازی با تیم ملی سیرالئون را تایید کرده بودند و بحث تبانی و این اتفاقات اصلا مطرح نیست.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: موضوع دوم بازی‌های تدارکاتی است که عنوان شد مسابقات با تیم‌های ضعیفی انجام شده است است؛ نخستین برنامه نود سال ۹۷ به مطالبی علیه تیم ملی اختصاص پیدا کرده است؛ تمام بازی‌های دوستانه با درخواست و تایید آقای کی‌روش بوده که ما هم آن را در برنامه گذاشتیم.

وی با بیان اینکه بازی با تونس که تیم بیست و دوم دنیا است، بسیار مطلوب بود، گفت: اگر بحثی راجع به حریفان تیم ملی است، سرمربی نام رقبا را درخواست داده است؛ آقای کی‌روش گفت بهترین بازی با تونس بود، الجزایر را بهتر از دیدار با تونس می‌دانست و گفت به اهدافم نزدیک شدم؛ دیدار مقابل ترکیه، یونان و لیتوانی بسیار خوب خواهد بود که ما را در شرایط مسابقه با اسپانیا و پرتغال قرار می‌دهد؛ بازی با ازبکستان و سوریه هم مسابقه‌هایی قدرتی خواهد بود.

تاج یادآور شد: نباید دیدار با سوریه و ازبکستان را با مسابقه برابر پرتغال و اسپانیا مقایسه کنیم؛ آقای کی‌روش می‌خواهد در این دو دیدار آخرین گمانه‌زنی برای بازیکنان داخلی را داشته باشد و انتخاب‌های نهایی را انجام دهد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران عنوان کرد: آدیداس نمی‌تواند در ایران نمایندگی داشته باشد؛ از سوی دیگر، ورود پوشاک به کشورمان ممنوع است و نمی‌توانستیم قرارداد ببندیم که این کشور در ایران نمایندگی بیاورد؛ در کشورمان بحث کپی رایت راجع به این پیراهن‌ها نداریم چون چنین آدیداس در ایران نیست.

تاج در خصوص مذاکراتشان با آدیداس اظهار کرد: آدیداس ضمانت می‌خواست تا در صورت وجود نمایندگی‌اش در ایران، بحث کپی رایت در بازار ایران شکل نگیرد که ما نمی‌توانستیم این درخواست را بپذیریم.

وی درباره طراحی لوگوی نامناسب فدراسیون فوتبال ابراز کرد: وقتی به سازمان لیگ رفتیم، لوگوی آنجا را تغییر دادیم و برای فدراسیون فوتبال نیز فراخوانی خواهیم گذاشت تا لوگوی جدید و زیبایی داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما برای پیراهن‌های تیم ملی پولی به شرکت آدیداس نمی‌دهیم، ۷۰ درصد تخفیف بوده و ۳۰ درصد پرداختی داریم که برای آن هم فدراسیون تدابیری برای درآمدزایی داشته است.

تاج اذعان کرد: سه‌شنبه هفته جاری جلسه‌ای با شرکت آدیداس داریم تا مباحثی که داریم حل شود؛ چند پرونده باز داریم؛ یکی آدیداس است که باید ببینیم چه زمانی پیراهن رونمایی خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ۷۰ درصد پیراهن تیم ملی رایگان است و ۳۰ درصد دیگر از محل خرده فروشی پیراهن‌ها تامین می‌شود؛ پیش‌بینی ما و آدیداس این بوده که یک تا یک و نیم میلیون دلار از پیراهن‌های ایران خریداری خواهد شد؛ داخل ایران هر پیراهنی برای تیم ملی باشد، آدیداس نیست.

تاج در خصوص طراحی پیراهن تیم ملی عنوان کرد: دیگر شکل یوز روی پیراهن وجود نخواهد داشت چون فیفا این اجازه را نداد وگرنه آدیداس مدل پیراهن مد نظر را ارائه کرده بود؛ در تلاش جدی هستیم تا بحث پیراهن تیم ملی حل شود و از سوی دیگر، بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم.

وی یادآور شد: این حرف درست است که می‌توانستیم بازی خداحافظی بزرگی برای تیم ملی قبل از سفر به روسیه برای جام جهانی داشته باشیم ولی نشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری یک بازی بزرگ بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ و قبل از جام ملت‌های آسیا خبر داد و گفت: سر رقم و عدد با اسپانسر به تفاهم رسیدیم؛ بازی تدارکاتی را فدراسیون‌های فوتبال ایران و برزیل پذیرفته‌اند که مقابل هم داشته باشند؛ ما و یک شرکت انگلیسی که بازی‌های برزیل را هماهنگ می‌کند، قرار است هماهنگی لازم را انجام دهیم.

تاج در خصوص حضور بامداد میرزایی در نشست خبری قبل و بعد از بازی ایران  و تونس گفت: فدراسیون نیز سوال کرده و خود آقای کی‌روش نظرش این بوده که دیگر آقای میرزایی همراه تیم ملی نباشد؛ قرار است ایشان(میرزایی) از این به بعد کار خودش را انجام دهد.

* آنالیزی از عملکرد تیم ملی ایران در دیدارهای تدارکاتی برابر سیرالئون، تونس و الجزایر پخش شد.

* ذوب‌آهن ۳ تراکتورسازی ۰

نکات بازی

تراکتورسازی با دریافت ۱۰ گل از پشت محوطه جریمه، رکورددار لیگ.
قلعه نویی بعد از پنج سال موفق به برتری مقابل تراکتورسازی شد.

– کنفرانس مربیان

امیر قلعه‌نویی: سه امتیاز گرفتیم و سه گل زدیم؛ تراکتورسازی تیم خوبی است؛ با اینکه ما خوب نبودیم، اما آنها هم فقط یک موقعیت داشتند.
ارطغرول ساغلام: متاسفانه حریفمان ذوب‌آهن بود و ریسک و اشتباهاتمان استفاده کرد؛ نتیجه‌ای گرفتند که حقشان بود و به آنها تبریک می‌گویم.

* سپیدرود ۱ پارس جنوبی جم ۰

نکات بازی

سپیدرود ۲ برد و دو کلین شیت پیاپی خانگی.
پارس جنوبی ۱۱ بازی دور برگشت و فقط یک برد.

– کنفرانس مربیان

مهدی تارتار: موقعیت‌های خوبی در نیمه اول داشتیم که از آن استفاده نکردیم؛ به بازیکنان گفتم اگر سپیدرود گل بزند کار ما سخت می‌شود که همینطور هم شد و پس از آن گل ما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم.
علیرضا امامی‌فر: نیمه اول تیم حریف از ما بهتر کار کرد و در میانه زمین توانایی‌اش بیشتر از ما بود؛ در نهایت توانستیم نتیجه لازم را کسب و حفظ کنیم.

  • ترین‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر

– حرکات تکنیکی: علی علیپور، آگوستو سزار، میثم دورقی، خسرو حیدری، حسن جعفری، حسین زامهران، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی قلی‌زاده، یونس دلفی، روزبه شاه‌علی‌دوست و علی کریمی.
– نجات: محسن بنگر(برابر استقلال تهران)
– تیرک دروازه: رحیم زهیوی(مقابل فولاد)
– کار تیمی: استقلال تهران(برابر نفت تهران)
– موقعیت از دست رفته: محمد نوری(مقابل سپیدرود)
– پاس گل: علی قلی‌زاده(برابر پرسپولیس)
– مهار: محسن فروزان(مقابل سپیدرود)
– گل: محمدرضا حسینی(برابر تراکتورسازی)

ترینهای هفته بیست وششم لیگ برتر

* نفت تهران ۱ استقلال تهران ۲

نکات بازی

استقلال ۲۳ گل زده، بهترین خط حمله نیم‌فصل دوم.
استقلال برای نخستین بار در این فصل با یک گل عقب افتاد ولی در نهایت برنده شد.
نفت ۶ بازی بدون برد.
استقلال ۵ برد در ۶ بازی.

کنفرانس مربیان

وینفرد شفر: در نیمه اول شانس زیادی داشتیم ولی گل نزدیم که طبیعی بود گل هم بخوریم؛ نمی‌خواستم بازیکنان ملی پوش را به دلیل خستگی وارد زمین کنم ولی هر دو نفر آنها به همراه خسرو حیدری و چشمی نمایش خوبی داشتند.
هومن افاضلی: بعد از گلی که به ثمر رسید، بازی را کنترل کردیم ولی در نیمه دوم با وجود پیش‌بینی‌ها عملکرد خوبی نداشتیم.

  • کارشناسی داوری با مسعود مرادی

– ذوب‌آهن و تراکتورسازی

گل فخرالدینی به درستی آفساید اعلام شد.
خطایی از طرف مدافع تراکتور روی کی‌روش استنلی اتفاق نیافتاد و در حالت سختگیرانه مهاجم ذوب شبیه‌سازی کرد.

– سپیدرود و پارس جنوبی جم

علیاری به دلیل خطای شدید به جای کارت زرد، باید اخراج می‌شد.
مدافع سپیدرود روی علی دشتی خطا کرد ولی توپ و بازیکن پارس جنوبی بیرون از محوطه جریمه بودند و باید یک اخطار داده می‌شد.
محمدی‌مهر روی غلامی خطا کرد و داور باید پنالتی برای سپیدرود می‌گرفت.

– نفت تهران و استقلال تهران

نورافکن روی بیک‌زاده خطا کرد و به درستی پنالتی برای استقلال گرفته نشد.
برخورد چشمی و آل‌کثیر خطای پنالتی برای نفت نبود.
نصرتی پای راست فرشید باقری را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد.

  • قلی‌زاده: دیگر در سایپا نمی‌مانم

علی قلی‌زاده، وینگر ملی‌پوش سایپا در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود با اشاره به تکنیک بالای خود اظهار کرد: ابتدا کارم را در فوتسال مسابقات مناطق کشوری آغاز کردم و پیش آقای گل‌زاده تست دادم؛ پس از بازی‌های مناطق به رقابت‌های کشوری و بعد به تیم ملی هم رسیدم ولی ادامه ندادم.

او ادامه داد: فوتبالم را در سایپا آغاز کردم و از حالا در این تیم هستم؛ مثل ابراهیم صادقی در سایپا نمی‌مانم و قراردادم تا پایان فصل است که نخستین هدفم لژیونر شدن است.

قلی‌زاده اضافه کرد: من در ۱۷ سالگی از نایمخن هلند پیشنهاد داشتم که بی بی سی هم این خبر را گفت ولی آن زمان یک مدیر عاملی در سایپا بود که رضایت‌نامه نداد و گفت شرایط تو در این تیم بهتر می‌شود.

وی یادآور شد: قبل از شروع لیگ هم با توجه به بند قراردادم می‌توانستم از سایپا بروم اما درست نبود تیم و علی آقا را رها کنم و لژیونر شوم.

وینگر سایپا درباره دیدار تدارکاتی مقابل سیرالئون گفت: سیرالئون قوی نبود ولی ضعیف ضعیف هم نبود؛ سال گذشته خیلی کم پاس می‌دادم ولی امسال بهتر شدم؛ دو ماه حساس و مهم تا جام جهانی داریم که امیدوار به انتخاب شدن هستیم.

قلی‌زاده در خصوص بلند شدن یک باره موهای سر خود با خنده ابراز کرد: ترمیم کردم و الان اینطور شده است.

وی درباره دریبل کردن‌های پُر تعدادش و اینکه دومین دریبل‌زن موفق لیگ است، گفت: مطمئن باشید برای بهبود رتبه‌ام در این رده‌بندی زیاده روی نمی‌کنم و در خدمت تیم خواهم بود.

وی درباره اهداف سایپا در پایان فصل گفت: فکر می‌کنم بتوانیم جزو چهار، پنج تیم بالای جدول باشیم؛ اگر مثل بازی با پرسپولیس کار کنیم، سهمیه آسیایی می‌گیرم؛ مربیان قبلی کمک زیادی به من داشتند ولی اعتماد امسال علی آقا و حضورش در سایپا سکوی پرتابی برای من بود.

* پرسپولیس ۱ سایپا ۲

نکات بازی

بازگشت محسن مسلمان به ترکیب پرسپولیس بعد از هشت بازی.
پرسپولیس لیگ هفدهم هرگاه گل اول بازی را در نیمه اول دریافت کرده، شکست خورده است.
آرمان رمضانی دو بازی و ۳ گل.
فلاح‌زاده بدون کلین‌شیت برابر پرسپولیس در هفت تقابل اخیر لیگ.
پرسپولیس بعد از دو فصل دو بازی پیاپی لیگ را شکست خورد.
نخستین برد علی دایی مقابل برانکو.
اولین شکست برانکو برابر شاگردان سابق در لیگ ایران.

– کنفرانس مربیان

علی دایی: نیمه اول یک مقدار باهوش بودیم و اختلاف زیادی با پرسپولیس داشتیم؛ در ضد حملات می‌توانستیم گل ها را بیشتر کنیم. در نیمه دوم پرسپولیس فشار آورد و بچه‌های ما به خوبی دفاع کردند.
برانکو ایوانکوویچ: متاسفانه در مورد بازی نمی‌توانم حرفی بزنم؛ می‌خواهم در خصوص داوری‌ها صحبت کنم که در تمام طول فصل وحشتناک علیه ما داوری کردند.

* آیتمی به عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران طی یک هفته اخیر اختصاص داشت.

بررسی عملکرد لژیونرها(۹۷/۰۱/۱۳)

* پیکان ۱ سپاهان ۰

نکات بازی

پیکان سه بازی بدون گل خورده.
سومین برد متوالی شاگردان جلالی مقابل سپاهان
پنجمین پیروزی پیاپی پیکان.

– کنفرانس مربیان

منصور ابراهیم‌زاده: هدف پیکان دفاع خوب و ضد حمله بود؛ ما هم اشتباه کردیم و می‌توانستیم از کناره‌های زمین نفوذ انجام دهیم ولی البته مهاجم سرزن هم نداشتیم.
مجید جلالی: ما هفت بازیکن اصلی نداشتیم؛ شاید از این هفت تا، ۵ بازیکن ثابت بودند ولی سایر نفرات با تمام وجود بازی کردند و به آنها افتخار می‌کنم.

* سیاه جامگان ۰ استقلال خوزستان ۱

نکات بازی

سیاه جامگان برای چهارمین بار در سه فصل اخیر روی اشتباهات مدافعانش گل به خودی خورده است.
سیاه جامگان بدون گل زده در ۹ بازی از ۱۰ مسابقه اخیر.
نخستین برد خارج از خانه استقلال خوزستان.

* فولاد خوزستان ۱ پدیده ۰

نکات بازی

رکورد ۱۰۰ درصد شکست پدیده در بازی‌های خارج از خانه نیم‌فصل دوم.
فولاد بدون شکست مقابل پدیده.
فولاد بدون گل خورده در اهواز برابر پدیده.

* گسترش فولاد ۰ صنعت نفت ۰

نکات بازی

نخستین امتیاز گسترش فولاد در بازی‌های خانگی دور برگشت.
اولین تساوی در تقابل کریمی و کمالوند.

  • کارشناس داوری

– پرسپولیس و سایپا

قلی‌زاده قبل از پاس گل اول سایپا در آفساید بود.
مدافع سایپا دست بالا برد ولی خطایی روی علیپور انجام نداد.
مدافع سایپا ران پای نعمتی را گرفت و پنالتی برای پرسپولیس درست بود؛ ضمن اینکه بازیکن سایپا باید اخطار می‌گرفت.

– پیکان و سپاهان

برخورد مدافع پیکان و انصاری پنالتی نبود و داور تشخیص درستی داشت.

– سیاه جامگان و استقلال خوزستان

خطا روی ملکیان پنالتی بود که داور این کار را انجام نداد.
پناهی به دلیل شبیه‌سازی باید اخطار می‌گرفت.

– فولاد و پدیده

قاضی مرتکب خطا در برخورد با عبدالله کرمی شد.
مدافع پدیده پای راست بیت‌سعید را زد و باید یک پنالتی برای فولاد گرفته می‌شد.
پنالتی به سود فولاد کاملا درست بود.

– گسترش فولاد و صنعت نفت

آفساید مهاجم صنعت نفت به درستی گرفته شد.
هیچ خطایی روی سیدی انجام نشد و عدم اعلام پنالتی برای گسترش درست بود.

* گزارشی از بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا پخش شد.

صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا

* گزارشی از بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول پخش شد.

مروری بر هفته بیست ونهم لیگ آزادگان

  • نتیجه نظرسنجی

حدود یک میلیون و ۴۰۷ هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که آرزوی فوتبالی بیش از ۵۰ درصد آنها در سال ۹۷ صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی بود.

برنامه نود این هفته ساعت ۰۲:۰۲ بامداد روز سه‌شنبه، چهاردهم فروردین ماه خاتمه یافت.

منبع: ورزش سه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه