بعید است نرخ دلار به زیر ۴ هزار تومان برگردد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شواری اسلامی گفت: بعید می‌دانم در سال جاری نرخ ارز به زیر ۴ هزار تومان و نرخ پیش از نوسانات بازار برگردد.

بعید است نرخ دلار به زیر ۴ هزار تومان برگردد

به گزارش ۸دی، سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به افزایش نرخ دلار تا ۵۱۰۰ تومان بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در چند ماه گذشته با آن مواجه شده‌ایم بحث نوسانات بازار ارز بوده است، کارشناسان و بانک مرکزی درباره این نوسانات نظرات مختلفی دارند و بیان دارند که همه ساله در اواخر سال در بهمن ماه شاهده افزایش قیمت بوده‌ایم و بحث سال نوی میلادی و سفرهای زیارتی را مطرح می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان هم به احتمال زیاد اگر نظری از مسئولان بانک مرکزی خواسته شود بحث تعطیلات نوروز و مسافرات‌های نوروزی را مطرح می‌کنند، نمی‌گویم که تعطیلات نوروزی تاثیری ندارند، قطعا تاثیر دارد اما نوساناتی که اکنون در بازار وجود دارد و باعث سردگمی تولیدکنندگان و صنعتگران شده است چرا که از بازار فردا اطلاعی ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعید می‌داند در سال جاری نرخ ارز به زیر ۴ هزار تومان و نرخ پیش از نوسانات بازار برگردد، عنوان کرد: طول سال‌های گذشته چنین افزایش قیمتی را در بازار ارز شاهد نبودیم، البته شاید افزایش دیگری رخ ندهد اما بعید می‌دانم کاهش چشمگیر داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه