گیلان با بحران زباله روبرو است

رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: گیلان با بحران زباله روبروست و بجاست تا مسافرین با مدیریت پسماندهای خود حق میهمانی را بجا آورند تا خاطره ای خوش در اذهان میزبان و میهمان در اذهان نقش ببندد.

گیلان با بحران زباله روبرو است

به گزارش هشت دی،جعفر میرزایی گفت: با پیگیری این اداره و براساس هماهنگی های به عمل آمده و مکاتبات انجام شده مقرر شده تا دهیاری ها و شهرداری ها بصورت ویژه اقدام به پاکسازی مناطق گردشگری از زباله کنند.

وی افزود: همزمان توسط سمن های محیط زیستی آموزش چهره به چهره گردشگران و مسافران نوروزی به منظور تبیین وضعیت بحرانی منطقه از لحاظ زباله مورد توجه قرار گرفته است.

میرزایی به نمایندگی از حفاظت محیط زیست از تمامی گردشگران و طبیعت گردان درخواست کرد تا ضمن رعایت نظافت و پاکیزگی طبیعت از هرگونه دور ریز زباله در مناطق گردشگری و طبیعی جدا پرهیز کنند .

وی تصریح کرد: گیلان با بحران زباله روبروست و بجاست تا مسافرین با مدیریت پسماندهای خود حق میهمانی را بجا آورند تا خاطره ای خوش در اذهان میزبان و میهمان در اذهان نقش ببندد.

میرزایی خبرداد:در آستانه ۱۳ فروردین، روز طبیعت، تعدادی از دهیاری های آستانه اشرفیه اقدام به پاکسازی مجدد مبادی ورودی روستایی و حرایم راه ها و کانالهای آبیاری کردند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه