اشتون دیگر حضور در تهران را در خواب هم نمی‌بیند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اشتون با این تناقض رفتاری در قبال ایران از این به بعد اگر پشت گوش خود را دید، تهران را هم می بیند.

اشتون دیگر حضور در تهران را در خواب هم نمی‌بیند

به گزارش ۸دی نیوز، منصور حقیقت پور در گفت وگو با تسنیم در اردبیل اظهار کرد: اتحادیه اروپا حق دخالت در مسائل داخلی ایران را ندارد و ما اجاره نمی دهیم اتحادیه اروپا به بهانه حقوق بشر در کشور ما هر توطئه ای را که بخواهد به راه اندازد، چرا که ایران اوکراین نیست که اروپایی ها به بهانه حقوق بشر در صدد براندازی حکومت باشند.

وی در موضع‌گیری شفاف در مورد قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران گفت: این قطعنامه سندیت رسمی و بین المللی ندارد و اروپایی ها حق ندارند تا برای سایر ملل قطعنامه هایی صادر کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم تصریح کرد: غربی ها اگر زیاد دلسوز موضوع حقوق بشر هستند و خودشان را دایه مهربان تر از مادر می دانند، برای نقض حقوق بشر در اروپا راه چاره ای پیدا کنند، چرا که غربی ها حتی ابتدایی ترین آزادی را برای مردم خود قائل نیستند.

حقیقت پور رفتار کدخدامنشی اروپایی ها و آمریکایی ها را تقبیح کرد و افزود: چهره زشت اروپایی ها و غربی ها را در پایمال کردن حقوق انسان ها در کشورهای مختلف شاهد بودیم و این مایه ننگ برای آنهاست که ایران را متهم به نقض حقوق بشر کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: ما نباید به لبخندهای خانم اشتون در حل مشکلات اقتصادی کشور امیدوار باشیم بلکه بهتر آن است بر پایه دستورات مقام معظم رهبری و در پیش گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های داخلی و تربیت اراده ملت از این مشکلات و نارسایی ها به سلامت عبور کنیم.

وی یکی از بندهای قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران را با موضوع استاندارد نبودن انتخابات ایران با معیار اتحادیه اروپا مضحکه ای بیش ندانست و گفت: کدام استانداردهای دموکراتیک مدنظر اروپایی هاست که امروز سخن از آن به میان می آورند در حالی که شرکت ۱۲ درصدی مردم فرانسه در انتخابات اخیر یک افتضاح دموکراسی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه