ملت و دولت ایران هیچ ارزشی برای بیانیه پارلمان اروپا قائل نیستند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت و دولت ایران هیچ ارزشی برای بیانیه اخیر پارلمان اروپا ، قائل نیستند .

ملت و دولت ایران هیچ ارزشی برای بیانیه پارلمان اروپا قائل نیستند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمدحسین ابوترابی فرد در اجتماع مردم یزد در مسجد ملااسماعیل افزود: این بیانیه هیچ خللی در عزم و اراده ملت قهرمان ما ایجاد نخواهد کرد .

وی اضافه کرد: راه عزت و اقتدار کشور ما همانطوریکه بارها مقام معظم رهبری روی آن تاکید فرموده اند همان ایستادگی بر اصول، حفظ ارزش ها و انسجام ملی است .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عزت و هویت کشور ما در تمسک به ارزش ها ، ایستادگی و مقاومت ، ولایت محوری و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری است .

ابوترابی فرد گفت: در راس نظام ما ولایت مطلقه فقیه قرار دارد که اطاعت از منویات معظم له و پافشار بر اصول و ارزش های الهی و دینی موجب استمرار اهداف متعالی نظام است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی طی ۳۵ سال گذشته از حربه های مختلف فرهنگی ، سیاسی ، نظامی و اقتصادی علیه کشور و ملت ما استفاده کردند که همه آنها به شکست انجامید .

ابوترابی فرد اظهار داشت: امروز ملت های مسلمان در کشورهای مختلف و جهان اسلام با تاسی به ملت شجاع و فهیم ما پا در میدان مبازه علیه قدرت های شیطانی گذاشته اند .

وی تأکید کرد: اگر ملت ایران در موضوع هسته ای با قدرت به حقوق مسلم خود پافشاری و تاکید دارد همه به برکت جانفشانی شهیدان و ولایت محوری است .

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت قهرمان فلسطین در سایه وحدت و به پشتوانه اسلام بر دشمنان غلبه می کند و راه خود را در برابر اسرائبل غاصب ادامه می دهد .

ابوترابی فرد در ادامه به خصوصیات دارالعباده و دارالعلم بودن یزد که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است اشاره کرد و به شرایط این استان در ابعاد مختلف پرداخت .

وی در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و همچنین پیام معظم له در ابتدای امسال اشاره و خواستار تلاش همگان برای تحقق آنها شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه