فاکتور طلا، دزد را لو داد

سرکلانتر دهم پایتخت گفت: افتادن فاکتور طلا جلوی در واحد مسکونی، دزد ۲۵ میلیون تومان طلا را لو داد.

فاکتور طلا، دزد را لو داد

به گزارش ۸دی، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ربوده شدن طلاجات منزلش به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، دستگیری و شناسایی دزد یا دزدان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری به طور ویژه رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده که منجر به یافتن طلاجات در کالسکه ای در طبقه همکف همان ساختمان شد، ظن ماموران برانگیخته شد که امکان اینکه دزد از همسایگان باشد وجود دارد و با بدست آوردن سر نخ هایی، تحقیقات در این خصوص منسجم تر ادامه یافت.

وی گفت: تحقیقات در این خصوص، ادامه داشت تا اینکه یکی از فاکتور های خرید طلا بر روی راه پله منتهی به یکی از واحد های ساختمان کشف شد.

سرکلانتر دهم با بیان اینکه شاکی اظهار داشت: همسر واحد کناری سابق بر این نیز، یک مرحله طلا های دخترش را به سرقت برده است، توضیح داد: با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر و برای تحقیقات کاملتر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه طلا های مسروقه به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال برآورده شده است، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه