نماینده مردم انزلی در مجلس:

مصوبه واگذاری باشگاه ملوان به منطقه آزاد انزلی به سال ۸۷ بر می گردد

نماینده مردم انزلی در مجلس، عدم پرداخت بدهی بازیکنان را مساوی کسر ۶ امتیاز ملوان دانست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا واگذاری ملوان به اسپانسر صورت بگیرد؛ در غیر این صورت ملوان را به نیروی دریایی باز می گردانیم.

مصوبه واگذاری باشگاه ملوان به منطقه آزاد انزلی به سال ۸۷ بر می گردد
به گزارش ۸دی، حسن خسته بند با بیان اینکه مصوبه واگذاری باشگاه ملوان به سازمان منطقه آزاد انزلی به سال ۸۷ بر می گردد، اظهار کرد: متاسفانه با کارشکنی برخی از افراد علی رغم صراحت مصوبه هیئت دولت جهت واگذاری، قرارداد سه ساله منعقد شد و ملوان را دچار مشکل کرد.

وی با اشاره به دستور نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر احیای مصوبه دولت دهم، افزود: بعد از تعطیلات نوروز با رئیس مناطق آزاد کشور نشست خواهیم داشت تا واگذاری ملوان به منطقه آزاد انزلی را پیگیری کنیم. خوشبختانه دکتر بانک با کمال خوشرویی جهت کمک مالی به ملوان قول مساعد داد که اعتبار خوبی در سال ۹۷ برای ملوان در نظر خواهد گرفت.

نماینده شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون برای ملوان اسپانسر پیدا نکردیم، گفت: احمد دنیامالی، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه ملوان سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی انجام داد و اکنون انتظار داریم منطقه آزاد انزلی به ملوان که یادآور «سیروس قایقران» است، کمک کند.

خسته بند، ضمن قدردانی از کسانی که در گلریزان به ملوان کمک کردند، متذکر شد: نماینده شهرستان هیچ مسئولیتی در قبال تیم باشگاهی آن ندارد، اما بنده تاکنون سعی کردم در حد توان هزینه های باشگاه ملوان و بازیکنان را تامین کنم. اگر اعتبار لازم از سوی دکتر بانک تا پایان این ماه تامین شود، بدهی ها را پرداخت خواهیم کرد.

وی عدم پرداخت بدهی بازیکنان را مساوی کسر ۶ امتیاز ملوان دانست و خاطرنشان کرد: از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی زولان، ۹۰۰ میلیون تومان را پرداخت کردیم و به پاشنکو ۵۰۰ میلیون و به اسکوچیچ ۳۰۰ میلیون تومان بدهی داریم که از گذشته باقی مانده است لذا تمام تلاش خود را می کنیم تا واگذاری ملوان به اسپانسر صورت بگیرد؛ در غیر این صورت ملوان را به نیروی دریایی بازمی گردانیم.

نماینده مردم انزلی در مجلس، با بیان اینکه استادیوم این شهر در حال ساخت است، یادآور شد: با کمک یکدیگر ملوان را حفظ کرده ایم و به تلاش خود ادامه می دهیم لذا کسانی که فقط اعتراض می کنند و شعار می دهند اما اعتبار مالی لازم جهت حمایت از ملوان را ندارد، مانع کمک دیگران نشوند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه