نماینده مردم لنگرود در مجلس:

دنیا هنوز جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های آن را نشناخته است

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: دنیا هنوز جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های آن را نشناخته است.

دنیا هنوز جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های آن را نشناخته است

به گزارش ۸دی، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی اظهار کرد: ممکن است در کشور مشکلات در حوزه اقتصاد وجود داشته باشد، اما در بخش‌های مختلف دستاوردهای ارزشمندی عاید جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور افزود: کشور در بخش‌های اقتصادی در رنج است، اما جمهوری اسلامی‌ توانسته با اقتدار در مسائلی نظیر عمران، آبادانی، علمی و سیاسی نقش به‌سزایی داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنگناهای پیش‌روی جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمن عنوان کرد: دشمن همه‌جانبه علیه ایران اسلامی تاخته است و تحریم‌هایی نظیر جنگ تحمیلی و تحریم‌های خصمانه را علیه ما وضع کرده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی در کشور می‌توانست پیشتر برطرف شود و به مرز بحران کشیده نشود، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشکلات و موانع حوزه اقتصاد و اشتغال کشور همچنان نیز قابل‌ حل است و در بن‌بست قرار نگرفته‌ایم.

لاهوتی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: دستیابی به فناوری هسته‌ای از بزرگ‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی است و همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی با اشتباه توصیف کردن دیدگاه غرب از ایران مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی یک کشور عقب‌مانده است، تصریح کرد: دنیا هنوز جمهوری اسلامی و ظرفیت‌های آن را نشناخته است و همه باید به این شناخت برسند که جمهوری اسلامی کنونی با ایران دیروز بسیار فرق کرده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دنیا اثبات کرده که در دنیا حرف برای گفتن دارد، افزود: جمهوری اسلامی با در پیش گرفتن راه اقتدار تنها برای خود معبر باز نکرده، بلکه کشورهای منطقه به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیاده‌خواهان ایستاده‌اند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه