اتحادیه اروپا غلط می کند در ایران دفتر بزند/ ملت گول نغمه های سازش را نمی خورد

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا در قطع نامه خود می گوید شما حق ندارید قاچاقچیان مواد مخدر را اعدام کنید ،تصریح کرد: انان خواهان آزادی فتنه گران ۸۸ هستند آنان می گویند بی حجابی باید رواج یابد این شرط ماست تا ما در ایران دفتر بزنیم. اتحادیه اروپا غلط می کند در ایران دفتر بزند.

اتحادیه اروپا غلط می کند در ایران دفتر بزند/ ملت گول نغمه های سازش را نمی خورد

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، سردار محمد رضا نقدی درمراسم بزرگداشت بیست وهشتمین سالگرد شهید ابوالحسن کریمی ،در مسجد سلیمان داراب رشت با اشاره به شهادت فاطمه زهرا(س) به تشریح ابعاد گوناگون شخصیت این بانوی گرامی پرداخت و اظهار کرد: یادواره های شهدا بهترین مصادق جهاد فرهنگی است.

وی با  تاکید بر اینکه عده ای دوست دارند مصیبت بزرگ داغ فاطمه زهرا (س) را به یک دعوای تاریخی تبدیل کنند،افزود: آنان در تلاشند تا از این موضوع برای اختلاف بین شیعه و سنی بهره گیرند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در شهادت فاطمه زهرا (س) برای شیعه حقیقی درس ها و عبرت ها نهفته است،گفت: امروز ما باید تکلیف خود را روشن سازیم و آگاه باشیم که اگر امروز این جبهه برپا شود و زهرا(س ) وارد میدان شود ما کجا هستیم.

نقدی با تاکید بر اینکه آنچه که حضرت زهرا (س) در خطبه آخر خود بیان می کند چکیده ای از نهج البلاغه است بیان کرد: حضرت فاطمه در این خطبه با رزمندگان اسلام و مجاهدین صحبت می کند.

naghdi2

وی با اشاره به اینکه خطاب بانوی گرامی اسلام در این خطبه پاسداران و بسیجیان آن دوران است ،خاطرنشان کرد: افرادی در آن دوران در ایستادن و مقاومت کم آوردند کسانی بودند که سابقه درخشان از جهاد و مبارزه داشتند .

رئیس بسیج مستضعفین کشور با تصریح براینکه حضرت فاطمه(س) در خطبه آخر خود می فرماید  پاسداران انقلاب به هوش باشید افزود: در این خطبه کسانی که به خیر مشهورند و نخبگان آن دور مورد خطاب قرار می گیرند.

نقدی با اشاره به اینکه کسانی از اول اهل حقیقت نبودند و پی طمع قدرت ،ریاست و ثروت آمده بودندو یا آنان که عمق ایمانشان ضعیف بود در این خطبه مورد خطاب قرار گرفته اند افزود: این افراد می دانستند که اگر علی (ع) سر کار بیاید در مقابل زورگویان کوتاه نمی آید و نمی گذارد طمع کنندگان ثروت به دنبال رفاه باشند.

وی با بیان اینکه عدم اطاعت از فرمان حق و پانگذاشتن در راه دفاع از حقانیت و ولایت هزار و ۴۰۰ سال سرگردانی را نصیب مسلمانان کرد افزود: ما باید از این امر عبرت بگیریم.

رئیس بسیج مستضعفین کشوربا تاکید بر اینکه بعضی امروز زمزمه هایی می کنند که بوی همان حرفها را می دهد افزود: گروهی امروز می گویند بس است دیگر چقدر مبارزه کنیم بیاییم با ابرقدرتها کنار بیاییم .

نقدی با اشاره به عقیده گروهی مبنی بر اینکه ما چقدر باید بابت دفاع از مظلومان در گوشه و کنار جهان بها بپردازیم خاطرنشان کرد: این افراد کسانی هستند که از اول با طمع اینکه شاره را کنار بزنند خود شاه شوند و زندگی درباری و اشرافی داشته باشند آمده بودند.

وی با تصریح بر اینکه بحث این افراد با طاغوت این است که تو نباش من باشم است افزود: گروهی نیز امروز کم آورده اند و می گویند بیایید کنار بیاییم

وی با اشاره به صدور بیانیه اتحادیه اروپا در باره ایران گفت:اتحادیه  اروپا مصادق آن است که قرآن می گوید از چارپایان پست تر اند.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از هم جنس بازان در کشورهای اروپایی گفت: آنان از ما می خواهند هم جنس بازان را آزاد بگذارید .

وی با اشاره به پرورش قاچاقچیان مواد مخدر توسط آمریکا و اروپا در افغانستان افزود: امروز آنها هزاران تن مواد مخدر تولید می کنند و با قیمت چند برابر ارزان تر از کشور خود شان در ایران به فروش می رسانند

رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا در قطع نامه خود می گوید شما حق ندارید قاچاقچیان مواد مخدر را اعدام کنید ،تصریح کرد: انان خواهان آزادی فتنه گران ۸۸ هستند آنان می گویند بی حجابی باید رواج یابد این شرط ماست تا ما در ایران دفتر بزنیم

نقدی با تاکید بر اینکه شما غلط می کنید که در ایران دفتر بزنید اظهار کرد: شما خود برای خود دعوت نامه صادر می کنید مملکت صاحب دارد یک لانه جاسوسی آمریکا در ایران د اشتیم که آن هم بستیم کافی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام خواهان توطئه در کشورند افزود: اگر حرف حق داند علما و دانشمندان خود را برای مناظره به ایران بفرستند چرا فرار می کنند.

رئیس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه استکبار تمام نخبه گان خود برای مناظره را بیاوردما استقبال می کنیم، از برگزاری جشنواره حقوق بشر بسیج خبرداد و افزود: ما دعوت می کنیم تا آنان برجسته ترین نخبگان خود را بفرستند تا از حقوق بشر خود دفاع کنند.

نقدی با اشاره به اوضاع نابسامان کشورهایی که با آمریکا و سایر قدرت های استکباری کنار آمدند گفت: هیچ کس از سازش با استکبار روی آسایش ندیده و نخواهد دید .

وی ارتباط با صهیونیست ،سرکوب جوانان انقلاب ،باج دادن به مستکبران و فساد و بی بندباری و هم جنس بازی را ثمره سازش با استکبار دانست و افزود: همه کشورههای که با مستکبران سازش دارد همه اینها را دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های علمی ،فناوری ،هسته ای ،نظامی ایران در ۳۵ ساله بعد از پیروزی انقلاب گفت: ثمره مقابله با استکبار ۱۰۰هزار استاد و پیشرفته های بسیار علمی است راه و رسم ملت ما این است.

رئیس بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ملت ما گول نغمه های سازش را نمی خورد بیان کرد: ملت ایران عزت خود را در مبارزه با زور و استکبار می داند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگیهای شخصیتی شهید ابولحسن کریمی ،وی را الگوی مدیریت جهادی در کشور عنوان کرد و گفت:این شهید بزگوار در مقابل دشمنان سازش ناپذیر و برای خدمت به مردم خستگی ناپذیر بود.

وی با تصریح بر اینکه درسی که باید از مصیبت بزرگ دردانه پیامبر حضرت زهرا (س) بگیریم این است که باید راه شهید کریمی را رفت افزود: ایستادگی و سازش ناپذیری را باید استمرار بخشید

وی با اشاره به اینکه امام خمینی پرچم زهرا (س) را بلند کرد،افزود: امروز ایران با عنایت زهرا(س) ایران در عرصه های فناوری و علمی حرف اول را می زند.

نقدی  با تاکید بر اینکه پنبه وعده های اروپاییان در فرهنگ و معنویات زده شده است افزود: آنها در اقتصاد و رفاه هم شکست خورده اند .

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا و رژیم  صهیونیستی رفتنی هستند در ادامه با اشاره به شکست ۳۳ روزه صهیونیست از حزب الله لبنان افزود: دو هفته پیش صهیونیست‌ها در جنگ یک‌روزه لبنان شکست خوردند و دیگر عمر اینها بسر آمده و وحشت دارند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکاکه ادعای حکومت جهانی دارد اگر توانایی و قدرتش را دارد جلوی سرباز ی را بگیرد که مسلسل به روی سربازان خود ی می کشد افزود: در مدارس و دانشکاههای آمریکا شاهد کشتار با اسلحه هستیم اینها رفتنی هستند چون در سیاست شکست خورده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پویا
ماشاالله به وضوح میبینیم که این ادبیات لمپینی همچنان در کلام این دوستان دیده می شه. مثل اینکه نمیخوان متوجه بشن که ملت از این طرز برخورد و صحبت و این طرز دیدگاه متنفر هستن. به همین زودی انتخابات 24 خرداد سال گذشته رو فراموش کردن. یکی نیست به این برادران بگه اگه مردم با این طرز فکر و بیان شما موافق بودن خب مطمئنا به شما رای میدادن. میبینید که مردم چیز دیگه ای رو انتخاب کردن که یکی از ویژگیهاش همین ادبیات مودبانه و پرهیز از تندخویی بود. آخه چرا میاید حرفی میزنید که همه پلهارو خراب کنید؟! تازه یه مقدار روابط ما با اروپا داره بهتر میشه اونوقت این آقایون با این طور حرکات همه چیز رو به باد میدن
در حاشیه