معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان:

نخبگان با تولید فکر تئوری‌های شعار امسال را در جامعه تبیین کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: نخبگان با تولید فکر تئوری‌های شعار امسال را در جامعه تبیین کنند.

نخبگان با تولید فکر تئوری‌های شعار امسال را در جامعه تبیین کنند

به گزارش ۸دی، سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» اظهار کرد: خرید کالای ایرانی مبنای اولیه در تحقق اقتصاد مقاومتی است اما حمایت از کالای ایرانی نیازمند توجه در ابعاد وسیع‌تر و مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه همه عوامل مرتبط با کالای ایرانی باید از کالای ایرانی حمایت کنند افزود: قوای مجریه، مقننه و قضائیه باید اهتمام ویژه در تحقق شعار سال داشته باشند و دغدغه‌های تولیدکنندگان را مرتفع کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان به لزوم فرهنگ‌سازی و تقویت ارکان فرهنگی در تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید کالای ایرانی را در داخل و خارج به بهترین نحو ممکن تبلیغ کنند.

بایرامی بابیان اینکه نخبگان جامعه نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند افزود: نخبگان جامعه باید انگیزه‌ها و زیربنایی تئوری‌های شعار سال را در جامعه تبیین و در این رابطه تولید فکر کنند.

وی خانواده به‌ویژه مادر را حلقه اصلی تحقق شعار سال برشمرد و بیان کرد: بانوی ایرانی اگر بتواند ذائقه خود را کالای ایرانی قرار دهد می‌تواند اشتغال و رونق اقتصادی را در جامعه به دنبال داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با تاکید برافزایش کیفیت تولیدات ایرانی گفت: تولیدکنندگان باید جدای از ارزان تولید کردند بر کیفیت محصولات خود بیفزایند و در این راستا همه باید تلاش کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه