دور نخست سفرهای نوروزی با مصدومیت ۴۱۱۴ نفر در گیلان به پایان رسید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت:‌ ۴ هزار و ۱۱۴ نفر در پایان دور نخست سفرهای نوروزی به علت حوادث مختلف در گیلان مصدوم شدند.

 دور نخست سفرهای نوروزی با مصدومیت ۴۱۱۴ نفر در گیلان به پایان رسید

به گزارش ۸دی، پیمان اسدی اظهار داشت:‌ از زمان شروع طرح نوروزی مرکز فوریت‌های پزشکی استان گیلان تا پایان دور نخست سفرهای نوروزی ۴ هزار و ۱۱۴ نفر به علت حوادث مختلف در گیلان دچار مصدومیت شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان تصریح کرد:‌ طرح نوروزی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان از تاریخ ۲۴ اسفند ۹۶ با راه‌اندازی ۲۳ ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس ۱۱۵ مستقر در سراسر استان گیلان آغاز شد.

اسدی به پایگاه‌های این مرکز در سطح استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت:‌ نیروهای مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای استقرار یافتند و نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران نوروزی اقدام کردند.

وی خدمات ارائه شده اورژانس گیلان را نیز برشمرد و عنوان کرد:‌ از ۲۴ اسفند ۹۶ تاکنون تعداد ۴ هزار و ۱۱۴ نفر از خدمات فوریت‌های پزشکی گیلان بهره‌مند شدند که از این تعداد هزار و ۱۰۸ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی و ۳ هزار و ۳۶ مورد غیرتصادفی بودند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان خاطرنشان کرد:‌ تعداد ۲ هزار و ۴۴ نفر از کل خدمات گیرندگان اورژانسی به بیمارستان‌های استان گیلان انتقال یافتند و  ۱۱۴ نفر نیز در ایستگاه‌های سلامت نوروزی از خدمات مورد نیاز پزشکی بهره‌مند شدند.

وی به پایگاه‌های این مرکز در سراسر استان گیلان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ۶۲ پایگاه نوروزی به همراه ۴۵۰ نفر نیروی انسانی مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان جهت ارائه خدمات پزشکی به مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان گیلان استقرار پیدا کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه