از عملکرد فرهنگی دستگاه های دولتی راضی نیستیم/ نقد عرصه فرهنگ را جدی تر پیگیری خواهیم کرد + متن امضا شده

در تجمع عزاداران فاطمی رشت میثاق نامه ای محضر مبارک امام خامنه ای تهیه و توسط مردم امضا شد که در آن نوشته شده است: جوانان مومن و متعهد انقلاب عرصه فرهنگ را که موضع نگرانی شماست رها نخواهند نمود و جهادگونه در این عرصه به جهد و تلاش خواهند پرداخت.

از عملکرد فرهنگی دستگاه های دولتی راضی نیستیم/ نقد عرصه فرهنگ را جدی تر پیگیری خواهیم کرد + متن امضا شده

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز، در تجمع بزرگ عزاداران فاطمی شهر رشت میثاق نامه ای محضر مبارک امام خامنه ای تهیه و توسط مردم امضا شد که متن کامل آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای اطال الله بلقائک

سلام و درود خدا و صالحان و نیکان بر شما و سلام و درود خالصانه ما تقدیم شما

پس از دعا برای سلامتی وجود مبارکتان و آرزوی طول عمر با برکت و سراسر توفیق و عزت برای آن جناب از محضر خدای باری تعالی؛ به عرض شریف و خاطر مبارکتان میثاق نامه ای را تقدیم میداریم، باشد که مرضی رضای حضرت حق جل و اعلی و موجبات خشنودی قلب منور حضرت بقیه الله(ع) را فراهم آورد.

آقای ما…

پیمان وعهد جماعت حزب الله و جناح مومنانه فرهنگی استانمان با شما پیمانی تا پای جان است. در پیشگاه حضرت حق متعال سوگند یاد می نماییم تا پای جان با شما ایستاده ایم. دغدغه جنابتان را در سخنرانی نوروزی در جوار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علیه افضل صلوات المصلین به گوش جان شنیدیم و بر گرده خویش تکلیفی عظیم جهت اعتلای فرهنگ ناب و اصیل اسلامی احساس میکنیم.

اماما

از بزرگان خود آموخته ایم که ولایت شما ادامه ولایت عامه رسول الله است و فرمان شما برای ما مطاع؛ پس چه نیکوست که یک بار دیگر بیعت و پیمان تازه کنیم. جوانان مومن و متعهد انقلاب عرصه فرهنگ را که موضع نگرانی شماست رها نخواهند نمود و جهادگونه در این عرصه به جهد و تلاش خواهند پرداخت. ما از عملکرد فرهنگی دستگاه های دولتی راضی نیستیم و می دانیم که نمی توان در این عرصه با آنان اکتفا کرد.

ما فرهنگ را خلاصه در رشد تیتراژ کتب مختلفه و یا مطبوعات و رسانه های دیگر نمی دانیم بلکه در نگاه ما فرهنگ باید زمینه ساز تمدن عظیم اسلامی باشد که بارها به ما و به همه مسئولان گوشزد نموده اید. ما می دانیم فرهنگ جوهره و ذات سعادتمندی یک ملت است.

آقا جان

ما میدانیم در پیچ تاریخی که جهان در حال طی آن است استقلال فرهنگی یک ملت از دغدغه های محوری به حساب می آید. اگر عده ای گوششان برای شنیدن سخنان شما سنگین شده اما ما ایستاده اییم. از اصول انقلاب دست برنخواهیم داشت.

سید ما، مولای ما

اگرچه امروز در سیاسیت داخلی و خارجی، در اقتصاد، در آموزش و پرورش، در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و در تعاملات متعدد دولتی نقدهای بسیار جدی و مهمی داریم؛ لکن به جهت اولویتی که جنابتان در سخنرانی نوروزی اعلام فرمودید نقد عرصه فرهنگ را جدی تر پیگیری خواهیم کرد. نیک میدانیم که تاثیرگذاری و نفوذ مجموعه های مردمی، هیئتها، تشکلها؛ کانونها، موسسات و مساجد بسیار بیشتر از شاخه های دولتی فرهنگ است لذا با قدرت در تقویت خود به عنوان مجموعه های مردمی خواهیم کوشید و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را پررنگ تر از گذشته در مسیر تحقق آرمانهای انقلاب، امام و رهبری پیش خواهیم برد.

در ایام فاطمیه که فصل بیعت با ولی است ما عاشقان مسلک فاطمی با ولی امر خویش تجدید بیعت میکنیم که با همه وجودمان در عرصه جهاد فرهنگی در سالی که به تدبیر حکیمانه نایب امام زمان(عج) به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، با تمام ایمان، عزم و اراده ی خویش پیرو جنابعالی خواهیم بود.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای شما از خدای متعال امیدواریم همواره مشمول دعای نیمه شب حضرت بقیه الله ارواحنا فدا باشید.

misaghname

FAtemie-rasht00005

FAtemie-rasht00021

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه