ترافیک شدید در محورهای منتهی به استان گیلان

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به تراکم بسیار بالای محورهای گیلان در ‌هشتمین روز از تعطیلات نوروزی گفت:‌ حجم ترافیک جاده‌های منتهی به استان گیلان افزایش پیدا کرد.

ترافیک شدید در محورهای منتهی به استان گیلان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: از ساعت ۱۰ صبح امروز ۸ فروردین محور ورودی منجیل و رودبار زیر بار بسیار سنگین ترافیک رفته است به طوری‌که حجم ورود خودروها از این محور به سمت جاده‌های داخل استان گیلان لحظه به لحظه افزایش پیدا می‌کند.

وی محورهای داخلی استان گیلان را نیز بسیار شلوغ اعلام کرد و ابراز داشت:‌ هم‌اکنون ترافیک جاده‌های ورودی به شهرهایی نظیر لاهیجان،‌ لنگرود،‌ چابکسر،‌ تالش،‌ پل خطبه‌سرا و کمربندی آستارا،‌ ورودی جاده سنگر،‌ کوچصفهان و سیاهکل به سمت بازکیاگوراب بسیار حجیم است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان‌ بیان داشت:‌ شلوغی محورهای ساحلی استان گیلان از مواردی است که به‌ویژه امروز با شدت بیشتری در جریان است به طوری‌که هم در محورهای ورودی و هم خروجی جاده‌های ساحلی گیلان شاهد تردد بسیار زیاد خودروها هستیم.

محمدپور علت وقوع حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری محور صومعه‌سرا ضیابر را برشمرد و گفت:‌ بر اساس بررسی‌های انجام شده در این سانحه که منجر به مصدومیت چندین نفر نیز شد عدم رعایت حق تقدم از سوی خودروی سواری پژو عامل اصلی در بروز این حادثه اعلام شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ در جاده‌ لاهیجان به سمت آستانه اشرفیه در محدوده منطقه نیاکو نیز تغییر مسیر ناگهانی خودروی سواری زانتیا علت اصلی بروز سانحه رانندگی و در پی آن واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل مسافر اعلام شد.

محمدپور ضمن توصیه به رانندگان و حفظ هوشیاری و دقت در زمان رانندگی توسط آنان اظهار داشت:‌ رعایت ‌قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از انجام هرگونه‌ تخلف حادثه‌ساز توسط رانندگان، از جمله مواردی است که پلیس جهت تضمین سلامت و ایمنی افراد به آن توجه ویژه‌ای دارد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه