در قالب اجرای طرح نوروزی سلامت؛

۱۸۴ داروخانه ایام نوروز در گیلان خدمات دارویی ارائه می دهند

۱۸۴ داروخانه در دو بخش روزانه و شبانه در ایام تعطیلات نوروز و در قالب اجرای طرح نوروزی سلامت به مسافران و شهروندان گیلانی خدمات دارویی ارائه می دهند.

۱۸۴ داروخانه ایام نوروز در گیلان خدمات دارویی ارائه می دهند

به گزارش۸دی، به همت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب و به موقع در طول این ایام به مسافران نوروزی و شهروندان گیلانی پیش پیش بینی شده است.

گفتنی است در طول این ایام۱۸۴ داروخانه در دو بخش روزانه و شبانه به مسافران و شهروندان خدمات ارائه و نیازهای دارویی را مرتفع می کنند، افزود: از این تعداد ۱۳۸ داروخانه به صورت روزانه و ۴۶ داروخانه نیز به صورت شبانه ارائه خدمت می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه های مختلف غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی و بهداشتی در راستای سلامت مردم و مسافران در قالب اجرای طرح نوروزی سلامت  اقدامات لازم را انجام می دهد.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه ها و بخش های مختلف دارویی و درمانی را دریافت کنند.

در طول ایام نوروز و در قالب اجرای طرح نوروزی سلامت ۲۵۰ بازرس بهداشت و محیط دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نیز فعالیت می کنند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه