مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد:

بیش از ۶۰ هزار نفر در گیلان به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوستند

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تاکنون ۶۰ هزار و ۵۶۹ نفر در این استان به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوسته اند.

بیش از ۶۰ هزار نفر در گیلان به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوستند

مهدی ولی پور اظهار کرد: دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، جمعی از مسئولان، مردم و مسافران از افرادی هستند که در استان گیلان به پویش نه به تصادفات جاده ای پیوسته اند.
وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر همچنین در راستای کاهش حوادث جاده ای نسبت به برگزاری پویش ملی بهبود رفتارهای ترافیکی برای تشویق مردم و مسافران به حفظ آرامش و نکات ایمنی در سفر و کاهش حوادث ترافیکی اقدام کرده است.
ولی پور خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار بروشور آموزشی شامل کمک های اولیه ، آموزش های طرح خادم خانواده آماده در مخاطرات و مباحث کاهش آسیب های اجتماعی بین مسافران توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: از آغاز طرح ایمنی و سلامت این جمعیت تاکنون، ۲۳۸ هزار و ۱۰۳ مسافر با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.
در اجرای طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در ۲۲ پایگاه ثابت و پست موقت و ۱۶ شعبه هلال احمر در شهرستان ها با همکاری ۶۰۰ امدادگر آموزش دیده و داوطلب و ۲۰۰ نفر از نیروهای هلال احمر خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.
بر اساس آخرین آمار، شش هزار و ۸۹۵ نفر به صورت داوطلبانه با جمعیت هلال احمر استان همکاری می کنند، ۱۲ هزار و ۳۶۰ نفر نیز از اعضای جوان هلال احمر استان در کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب عضو هستند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه