کمک کردن به سوریه گناهی ست نابخشودنی!!!

باید همه اعراب جهان دست در دست هم بدهند و برای نابودی حکومت سوریه تلاش کنند و برای این کار سلاح و پول برای ملت سوریه ارسال کنند!

کمک کردن به سوریه گناهی ست نابخشودنی!!!

به گزارش ۸دی نیوز، به گزارش “صالح آل طالب” امام جمعه و سخنران مسجد الحرام در جدید ترین سخنرانی خود گفت: هر کسی که بتواند با سلاح و پول به ملت سوریه کمک کند تا علیه حکومت سوریه مبارزه کند، اگر از کمک کردن دریغ کند “گناه” مرتکب شده و مجازات آن را دیر یا زود خواهد دید!

وی در ادامه افزود: حکومت سوریه علیه همه ملت خود جنایت مرتکب می شود و خون آنان را می ریزد و چراغ زندگی آنان را خاموش می کند. ما می بینیم که جسد ده ها هزار نفر که کشته شده اند در گوشه خیابان ها افتاده و باقیمانده و حتی کسی نیست آنها را جمع کند!

سخنران مسجد الحرام همچنین گفت: حکومت سوریه همه تمدن این کشور را نابود کرد و انسانیت را از بین برد زیرا دین ندارد و حتی صدای گریه و ناله کودکان بی گناه را نمی شنود!

“صالح آل طالب” در پایان افزود: باید همه اعراب جهان دست در دست هم بدهند و برای نابودی حکومت سوریه تلاش کنند و برای این کار سلاح و پول برای ملت سوریه ارسال کنند!

گفتنی است علاقمندان برای مشاهده اظهارات وقیحانه و ضد سوری این امام جماعت وهابی، می توانند به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jgEm5jTE_ck
منبع: شیعه آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه